Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ha, ik bleef gewoon in de wachtrij staan vanaf 11.00. Om 12.15 was ik er door..... met de mededeling dat het was uitverkocht. Ik durfde ook niet op verversen te klikken omdat ik anders weer achteraan kwam te staan. Jammer maar helaas.
Zal denk lastig zijn ivm boeken met bands. Of je gaat nog hogere gages betalen. En is de beleving hetzelfde over 2 weekenden? Het leuke is wel dat we hier allemaal over 1 en dezelfde gebeurtenis praten, het Lowlands gevoel past ook niet bij 2 weekenden denk ik.
Zal denk lastig zijn ivm boeken met bands. Of je gaat nog hogere gages betalen. En is de beleving hetzelfde over 2 weekenden? Het leuke is wel dat we hier allemaal over 1 en dezelfde gebeurtenis praten, het Lowlands gevoel past ook niet bij 2 weekenden denk ik.
Hoezo.... je kan ook 2 verschillen maken
1x feest gerelaateerd met hip hop dance en Goldband.
En 1x de hardere /alternative/indie kant. En er zijn meer bands/artiesten dan bezoekers. Er no zoveel keus over.
En 1x de hardere /alternative/indie kant. En er zijn meer bands/artiesten dan bezoekers. Er no zoveel keus over.
Dat gaat hem sowieso niet worden, er komt dan niemand af op die alternatieve kant. En waarom hoord hip hop niet bij alternatief? Ik denk juist die combi van alles Lowlands juist Lowlands maakt. Ja Goldband is extreem kut, helemaal eens.
Dat gaat hem sowieso niet worden, er komt dan niemand af op die alternatieve kant. En waarom hoord hip hop niet bij alternatief? Ik denk juist die combi van alles Lowlands juist Lowlands maakt. Ja Goldband is extreem kut, helemaal eens.
Was ook meer bedoeld dat de bands die spelen niet voor halve lege tenten spelen. En ja het diverse daar kwam ik ook voor. Maar de laatste jaren slaat het door naar een verkeerde doelgroep naar mijn idee. Het is LL wel makkelijk scoren dat is het enige voordeel voor hun dan. Sorry mijn gevoel.
Hier helaas niet gelukt. Voor de eerste keer sinds 2013.
We zijn met de groep nog in beraad wat we gaan doen. Werchter, Pukkelpop of gewoon de week van tevoren via de resale kaarten kopen…