Lowlands 2024

ap908sdfdu

Nieuw lid
3 feb 2024
4
2
Inmiddels hebben we iets van 30 kaartjes. Denk niet dat we alles nodig hebben, maar laat t weten. Geen groepsplek, dat is wel zuur.. Chaos in de groepsapp haha
Zou top zijn! Het is voor ons jaar 5, en het is de eerste keer dat het ons niet zelf gelukt is om genoeg kaarten te fixen. We missen er nog 2!


(Een beetje context: ik lurk hier nu zo'n twee jaar, maar nu heb ik iets van jullie nodig dus ben ik genoodzaakt om te posten ;)).

Edit:
Niet meer nodig, toch bedankt!
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
  • Thinking
Waarderingen: @Marc en Bob105

Margreet

Nieuw lid
3 feb 2024
2
0
Gewoon blijven strijden jongens!! Wij hebben net net 2x2 tickets kunnen krijgen! Enorm gelukkig mee!
Hoe dan? 🤷🏼‍♀️ Via de ticketmaster site? Ik blijf proberen. Vorig jaar zou ons 25 jaar jubileum zijn, toen naast het net gevist. Nu met 6! Devices, al vanaf 10 uur op de site ennn… weer niks. Zo vreselijk jammer. Ik hoef er maar 2. Maar ticketmaster blijft oeps er ging iets fout roepen ☹️
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Wij zijn er met ons groepje van 9 bij dit jaar. Woehoeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Happy Season 9 GIF by The Office
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Hoe dan? 🤷🏼‍♀️ Via de ticketmaster site? Ik blijf proberen. Vorig jaar zou ons 25 jaar jubileum zijn, toen naast het net gevist. Nu met 6! Devices, al vanaf 10 uur op de site ennn… weer niks. Zo vreselijk jammer. Ik hoef er maar 2. Maar ticketmaster blijft oeps er ging iets fout roepen ☹️
Via ticketmaster, wij hebben net nog 2x2 tickets voor andere vrienden geregeld, ik begon op plek 120k ofzo om 11:00
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Allereerst enorm balen voor alle liefhebbers die mis hebben gegrepen. Dit systeem klopt gewoon niet.

Voor mij weer makkelijk praten, maar een week of 2 voor het start komen er echt wel weer kaarten vrij via resell. Al neemt dat nu niet je gevoel weg.

Het meest blij ben ik voor @Raskolnikov. De teleurstelling die ik vorig jaar op het forum voelde raakte me echt. Tof dat het nu wel gelukt is.

Verder iedereen die tickets heeft, gefeliciteerd‼️We gaan er weer wat moois van maken in augustus 🔥‼️
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Ik heb lekker boodschappen gedaan zonder stress. 🤣🤣🤣Zie het wel of er tickets tegen die tijd vrijkomen. En wat de line up verder wordt. LL moet weer terug naar het alternative of gewoon 2x een weekend
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken