Lowlands 2024

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Alpha: Noord Nederlands Orkest, Fred Again.., QOTSA, Goldband, IDLES, Peggy Gou, Skrillex, Nas, Froukje, Jorja Smith, Flowdan, Soulwax, Denzel Curry en Big Thief. 15 namen.
👌🏻 strikje erom, scheelt een stuk lopen. Ik vond al dat ik daar vorig jaar te vaak was
 

priolietwi

Playlistbediener
17 jan 2023
17
11
Dit jaar niet het elektronische bravo programma in de eerste drop zoals vorig jaar lijkt me? Komt dat nog in de twee drop of gewoon minder dit jaar?
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Dit jaar niet het elektronische bravo programma in de eerste drop zoals vorig jaar lijkt me? Komt dat nog in de twee drop of gewoon minder dit jaar?
Vorig jaar zaten Coloray, Avalon Emerson, Stranger en Job Jobse ook niet in de eerste drop.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
681
617
Fontaines DC is toch wel een beetje de naam die ik echt miste vandaag. Staan volgens het Pukkelpop topic ook in Frankrijk vlak voor Lowlands.
Hopelijk in de 2e drop namen dan maar! Zou voor mij de bandjes/gitaar namen een stuk meer kwaliteit geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en superginger

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
30
43
Flowdan staat echt niet in de Alpha hoor. Soulwax en Big Thief zijn ook meer Bravo namen imo
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
welke acts hadden deze line up dan een 9/10 gemaakt
Ík had deze quote gemist. Maar top van het affiche is echt veel te min voor dat, en wat leuk is, is ook wel vaker in dit land te zien geweest.

Niet eens dat het 100% mijn ding is, maar Lana Del Rey of Pulp had het veel meer af gemaakt dan Fred Again natuurlijk, en dan had Goldband ook maar ingeruild voor Stormzy of zelfs The Prodigy had beter geweest. Froukje lekker op Pinkpop laten staan en had net als Sziget Fontaines D.C. of als Reading/Leeds 21 Savage neergezet. Peggy Gou lekker Tomorrowland laten doen, en haal dan maar gewoon Richie Hawtin, Artbart, Chase & Status, ÁméAmé om maar wat te noemen. Ook cliché maar wel beterder dan...

Ik ben niet bekend met orkesten, maar Noord Nederlands Orkest zal vast ook inwisselbaar zijn met eens een ander Orkest. Jungle By Night voelt ook niet als de eerste keer, ruil maar in voor Rudeboy plays UDS.

Gewoon om een paar dingen te noemen die het echt een stuk dichter bij de 9/10 had gebracht hoor.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Ik had het wel gaaf gevonden als er weer eens een Innervisions collab zou plaatsvinden net als in 2012 maar dan nu in de X-Ray (mainstream is er gelukkig nu van af)

* Schwarzmann (live)
* Dixon
* Ame b2b Dixon b2b Henrick Schwarzmann b2b (laat Job Jobse aansluiten, dromen mag)
 
  • On fire
  • Geweldig
Waarderingen: Novis95 en LLoww

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Ík had deze quote gemist. Maar top van het affiche is echt veel te min voor dat, en wat leuk is, is ook wel vaker in dit land te zien geweest.

Niet eens dat het 100% mijn ding is, maar Lana Del Rey of Pulp had het veel meer af gemaakt dan Fred Again natuurlijk, en dan had Goldband ook maar ingeruild voor Stormzy of zelfs The Prodigy had beter geweest. Froukje lekker op Pinkpop laten staan en had net als Sziget Fontaines D.C. of als Reading/Leeds 21 Savage neergezet. Peggy Gou lekker Tomorrowland laten doen, en haal dan maar gewoon Richie Hawtin, Artbart, Chase & Status, ÁméAmé om maar wat te noemen. Ook cliché maar wel beterder dan...

Ik ben niet bekend met orkesten, maar Noord Nederlands Orkest zal vast ook inwisselbaar zijn met eens een ander Orkest. Jungle By Night voelt ook niet als de eerste keer, ruil maar in voor Rudeboy plays UDS.

Gewoon om een paar dingen te noemen die het echt een stuk dichter bij de 9/10 had gebracht hoor.
Jij wil gewoon nog meer rappers. Raplands? ;)
Ik had het wel gaaf gevonden als er weer eens een Innervisions collab zou plaatsvinden net als in 2012 maar dan nu in de X-Ray (mainstream is er gelukkig nu van af)

* Schwarzmann (live)
* Dixon
* Ame b2b Dixon b2b Henrick Schwarzmann b2b (laat Job Jobse aansluiten, dromen mag)

Er zijn letterlijk duizenden dj's. Kan er een een keer wat anders komen dan weer Job Jobse?
Heb t gevoel dat er steeds uit een hele kleine tech-house / techno vijver wordt gevist.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken