Lowlands 2024

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Op lowlands kunnen al die verschillende voorkeuren toch prima naast elkaar bestaan?
In theorie wel, maar te vaak gaat het voor mij gepaard met geklets tijdens concerten, een overkill aan smartphones, lege tenten of (al is die discussie hier al 109x gevoerd) gesnuif.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Het gaat er echt nooit meer van komen he, een Lowlands met een rijtje behoorlijke internationale (en dus geen gemakzuchtige NL/BE) headliners.

Goldband voor de derde jaar op rij door de strot geduwd. Hopelijk het jaar daarna dan eindelijk die pauze van 5 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Bob105

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Het gaat er echt nooit meer van komen he, een Lowlands met een rijtje behoorlijke internationale (en dus geen gemakzuchtige NL/BE) headliners.

Goldband voor de derde jaar op rij door de strot geduwd. Hopelijk het jaar daarna dan eindelijk die pauze van 5 jaar.
Nu heb ik wel mijn eigen hoofd op het hakblok gelegd, daar ik hoop had op Lana/QOTSA/Fred.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik ook niet, maar nu ze opeens voor Sziget bekend worden gemaakt zie ik subben op Lowlands en hoge positie op Pukkelpop best gebeuren.
Jep... ach Goldband gaat gewoon de nieuwe DJVT worden die er om het jaar zal staan. Helaas maar waar.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.869
1.809
Jep... ach Goldband gaat gewoon de nieuwe DJVT worden die er om het jaar zal staan. Helaas maar waar.
Zolang ze geen headlinerposities gaan innemen is het ook allemaal niet heel erg. Wel hopen dat er een mooie indie darling tegenover staat. Recept voor een mooi optreden dan ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Ik vrees ervoor. Zoveel moois wat tourt en dan aankomen kakken met Goldband..... Ik heb hoop tot morgen, maar als zij echt een sub of hogere positie gaan innemen ..... :cry:
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Ik vrees ervoor. Zoveel moois wat tourt en dan aankomen kakken met Goldband..... Ik heb hoop tot morgen, maar als zij echt een sub of hogere positie gaan innemen ..... :cry:
dit begint tegenwoordig bijna meer regel dan uitzondering te worden indd.. ik schrijf m vast op, en hoop dat er tegelijkertijd iets tofs in een andere tent staat..
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Goldband wordt sub a la DJVT, roep het al maanden.

Als er niks anders staat wat ik dan wil zien is dat een prima moment om even te chillen op de camping en rustig te douchen voordat de nacht begint.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
dit begint tegenwoordig bijna meer regel dan uitzondering te worden indd.. ik schrijf m vast op, en hoop dat er tegelijkertijd iets tofs in een andere tent staat..
Ik kom ook niet voor de headliners (of subs) op LL. Van de afgelopen 2x heb ik enkel Stromae (en Underworld als die meetelt, volgens mij wel) in zijn geheel gezien. Liever een sterk programma in de tenten idd. Maar toch,

Ik vind dat we voor deze prijs en de status van Lowlands wel beter mogen eisen dan dit. Ik ben heel benieuwd morgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en davadude

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.014
Ik mis de laatste jaren wel de leaks bij Lowlands...wie weet er een paar te leveren last-minute?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken