Lowlands 2024

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Zolang ze geen headlinerposities gaan innemen is het ook allemaal niet heel erg. Wel hopen dat er een mooie indie darling tegenover staat. Recept voor een mooi optreden dan ;)
Ja zoals dat ik naar wunderhorse zou gaan tijdens djvt . Helaas cancelde ze last minute
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mgbss

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Vorig jaat DJVT geskipt om te eten bij de tent en vervolgens naar Moderat te gaan, geen moment spijt van gehad

Er komt altijd wel een leuk alternatief, al begrijp ik het sentiment goed dat een hoge spot van Goldband betekent dat iets anders niet op die Alpha spot staat
Of Eefje de Visser tijdens The Opposites '22. Magistrale show was dat, zo laat in de Heineken.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en LIBOH

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Dat drietal is toch niet gek als je kijkt naar de capaciteit en kostprijs van Lowlands.
Wel als je in overweging neemt dat alles duurder is en je tegenwoordig meer betaalt voor hetzelfde. Dit is ook een boodschap die EvE blijft verkondigen. Vergelijk, met die gedachte in het achterhoofd, nog eens dit drietal met de headliners van voorgaande jaren en dan voel je dat het toch wel gekkigheid is. Zeker als PkP Lana niet heeft, hoeven we er niet vanuit te gaan dat Lowlands dit wel heeft. Maargoed, hopelijk heb ik ongelijk.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
372
480
Wel als je in overweging neemt dat alles duurder is en je tegenwoordig meer betaalt voor hetzelfde. Dit is ook een boodschap die EvE blijft verkondigen. Vergelijk, met die gedachte in het achterhoofd, nog eens dit drietal met de headliners van voorgaande jaren en dan voel je dat het toch wel gekkigheid is. Zeker als PkP Lana niet heeft, hoeven we er niet vanuit te gaan dat Lowlands dit wel heeft. Maargoed, hopelijk heb ik ongelijk.
Het zal vooral zuur zijn als Pukkelpop het wel voor elkaar krijgt morgen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Goldband wordt sub a la DJVT, roep het al maanden.

Als er niks anders staat wat ik dan wil zien is dat een prima moment om even te chillen op de camping en rustig te douchen voordat de nacht begint.
Sub? Zover ik weet worden ze 1 van de hoofdnamen. Het hangt er verder vanaf hoe Lowlands het wat invult.
 
  • Verdrietig
  • Wow
Waarderingen: LIBOH en Brian

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Sub? Zover ik weet worden ze 1 van de hoofdnamen. Het hangt er verder vanaf hoe Lowlands het wat invult.
Shit hey, dat is taai. Weet niet of ik met dit nieuws nog fatsoenlijk kan slapen vannacht. We gaan plots heel snel van 'nee geen Lana' naar 'Goldband als headliner'.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Is the Vices ondanks dat ze op Pinkpop staan een kanshebber? Vind dat wel een van de meest veelbelovende Nederlandse bands op het moment! Heel tof live. Weet niet of ze er vorig jaar bv stonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Sub? Zover ik weet worden ze 1 van de hoofdnamen. Het hangt er verder vanaf hoe Lowlands het wat invult.
Potverdorie....

Vr: Goldband - Fred Again... (Bravo The Smile)
Za: QOTSA - Peggy Gou (Bravo Big Thief)
Zo: Jorja Smith - Lana (Bravo Fontaines DC)

Alsnog hoog inzetten, ik ga er gewoon voor. En dan wordt ik over 13 uur maar teleurgesteld :(
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Davidd

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
238
391
Potverdorie....

Vr: Goldband - Fred Again... (Bravo The Smile)
Za: QOTSA - Peggy Gou (Bravo Big Thief)
Zo: Jorja Smith - Lana (Bravo Fontaines DC)

Alsnog hoog inzetten, ik ga er gewoon voor. En dan wordt ik over 13 uur maar teleurgesteld :(
Hier kan ik nog wel mee leven. Na QOTSA maar rap naar de Bravo (hopelijk daar dan een Floating Points / Four Tet achtige act)
 

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Hier kan ik nog wel mee leven. Na QOTSA maar rap naar de Bravo (hopelijk daar dan een Floating Points / Four Tet achtige act)
Als ze four tet toch weer weten neer te zetten in de bravo zou heel dik zijn. Was er paar jaar terug toen geweest
Hier kan ik nog wel mee leven. Na QOTSA maar rap naar de Bravo (hopelijk daar dan een Floating Points / Four Tet achtige act)
Of iets als Overmono? Four tet zou ik weer dik vinden net als 2 jaa terug
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken