Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zolang ze geen headlinerposities gaan innemen is het ook allemaal niet heel erg. Wel hopen dat er een mooie indie darling tegenover staat. Recept voor een mooi optreden dan
Vorig jaat DJVT geskipt om te eten bij de tent en vervolgens naar Moderat te gaan, geen moment spijt van gehad
Er komt altijd wel een leuk alternatief, al begrijp ik het sentiment goed dat een hoge spot van Goldband betekent dat iets anders niet op die Alpha spot staat
Vorig jaat DJVT geskipt om te eten bij de tent en vervolgens naar Moderat te gaan, geen moment spijt van gehad
Er komt altijd wel een leuk alternatief, al begrijp ik het sentiment goed dat een hoge spot van Goldband betekent dat iets anders niet op die Alpha spot staat
Wel als je in overweging neemt dat alles duurder is en je tegenwoordig meer betaalt voor hetzelfde. Dit is ook een boodschap die EvE blijft verkondigen. Vergelijk, met die gedachte in het achterhoofd, nog eens dit drietal met de headliners van voorgaande jaren en dan voel je dat het toch wel gekkigheid is. Zeker als PkP Lana niet heeft, hoeven we er niet vanuit te gaan dat Lowlands dit wel heeft. Maargoed, hopelijk heb ik ongelijk.
Wel als je in overweging neemt dat alles duurder is en je tegenwoordig meer betaalt voor hetzelfde. Dit is ook een boodschap die EvE blijft verkondigen. Vergelijk, met die gedachte in het achterhoofd, nog eens dit drietal met de headliners van voorgaande jaren en dan voel je dat het toch wel gekkigheid is. Zeker als PkP Lana niet heeft, hoeven we er niet vanuit te gaan dat Lowlands dit wel heeft. Maargoed, hopelijk heb ik ongelijk.
Shit hey, dat is taai. Weet niet of ik met dit nieuws nog fatsoenlijk kan slapen vannacht. We gaan plots heel snel van 'nee geen Lana' naar 'Goldband als headliner'.
Is the Vices ondanks dat ze op Pinkpop staan een kanshebber? Vind dat wel een van de meest veelbelovende Nederlandse bands op het moment! Heel tof live. Weet niet of ze er vorig jaar bv stonden.