Lowlands 2024

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
594
379
Ik verwacht zeker wel dat ze de “Nederlandse” headliner weer doen!
2022 - The Opposites
2023 - De Jeugd Van Tegenwoordig
2024 - Goldband…?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.236
2.193
Ik verwacht zeker wel dat ze de “Nederlandse” headliner weer doen!
2022 - The Opposites
2023 - De Jeugd Van Tegenwoordig
2024 - Goldband…?
'De spot van de Jeugd was in mijn opinie wel echt een sub plek (met een headliner publiek), als Goldband hetzelfde tijdslot krijgt mag het op zich wel, maar jaartje wachten is beter denk ik eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.559
843
De jeugd was dit jaar sub. Niks meer. Die zondag was Billie de headliner.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
403
512
Nederlandse headliner fratsen kunnen ze niet maken en denk ik liever niet over na met de ticketprijzen en de buitenlande festivals die op magische manier het wel altijd voor elkaar krijgen gewoon stevige namen neer te zetten. Die artiesten kan je wekelijks zijn bij welk poppodium of festival dan ook en om kosten te drukken worden ze lekker hoog neergezet
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
331
466
Wat nou als we weer dit jaar naast twee van de drie headliners ook nog een dance afsluiter krijgen. Dan zou je best t volgende kunnen krijgen waar ik erg content mee zou zijn:
Queens of the stone age - måneskin - Lana del Rey
Fred again.. - chemical Brothers - (misschien nog the prodigy)

Voor elk wat wils lijkt me

Klinkt fantastisch en voor ieder wat wils inderdaad! Denk alleen dat dit niet haalbaar is, maar dat er wel artiesten van dit lijstje tussen zitten
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

superginger

Dagopener
5 feb 2016
578
185
Klinkt fantastisch en voor ieder wat wils inderdaad! Denk alleen dat dit niet haalbaar is, maar dat er wel artiesten van dit lijstje tussen zitten
Over de haalbaarheid twijfel ik ook inderdaad. Aan de andere kant: hoeveel zullen maneskin en Fred again nou werkelijk vragen? Zijn erg jonge headliners. Denk niet veel meer dan een nbt en charlotte de witte.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Wat nou als we weer dit jaar naast twee van de drie headliners ook nog een dance afsluiter krijgen. Dan zou je best t volgende kunnen krijgen waar ik erg content mee zou zijn:
Queens of the stone age - måneskin - Lana del Rey
Fred again.. - chemical Brothers - (misschien nog the prodigy)

Voor elk wat wils lijkt me
Mooi rijtje maar je zet hier echt veel te hoog in. Zoveel grote namen gaan er niet staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en davadude

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Over de haalbaarheid twijfel ik ook inderdaad. Aan de andere kant: hoeveel zullen maneskin en Fred again nou werkelijk vragen? Zijn erg jonge headliners. Denk niet veel meer dan een nbt en charlotte de witte.

Die vragen gewoon wat ze kunnen vragen en met hun populariteit in ogenschouw zijn ze veel duurder dan in ieder geval NBT.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.562
5.418
Nee inderdaad. Ik denk dat Fred Again en QOTSA zekerheidjes zijn. Dan hoop ik nog op Lana Del Rey. Dan zou een prima verdeling zijn imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.562
5.418
Zou de dikste bovenkant in jaren zijn. Nee dan zou ik zelf, voor mijn eigen teleurstelling, wat lager inzetten.
Misschien wel verstandig ja, voor mij zou Fred Again ook een teleurstelling zijn (sorry @fred alweer.. )

Maar dat is voor mij de meest zekere headliner van het stel. Alles wat Lowlands wil lijkt me. Nog niet te duur waarschijnlijk, jong, heeft in NL al een koppeling met Lowlands, en trekt nog flink wat publiek ook).
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
601
819
Hoezo is er ineens zoveel sprake van QOTSA? Staan bijvoorbeeld niet op Rock En Seine.
 

Thisbe

Nieuw lid
4 dec 2023
4
2
Hoewel ik tickets heb voor DTRH, houd ik toch met een schuin oog de voorspellingen voor LL in de gaten. Als Lana del Rey komt moet ik misschien toch mijn financiële keuzes voor 2024 heroverwegen ;).

Fred Again... dit jaar op DTRH gezien. Niet per se mijn genre, maar had echt een feestje verwacht. Denk dat het mogelijk aan de sfeer in de groep mensen om mij heen lag, maar ik voelde er niet zoveel bij. Kan ook komen door de meid voor me met pupillen als schoteltjes die het hele concert op de praatstoel zat en bij een van de nummers alleen maar heeft geroepen 'Dit is écht mijn nummer' (x10). Ik weet dat ik me niet moet ergeren aan andere festivalgangers en zelf moet genieten, maar das makkelijker gezegd dan gedaan soms. Kan me voorstellen dat het in een propvolle Alpha ook niet helemaal mijn ding gaat zijn.

Nou goed, met mijn favo bands First Aid Kit (die helemaal werd afgebrand op hun Alpha-slot) en boy genius die voor een halflege Bravo stond te spelen, deel ik wellicht ook niet meer helemaal de muzieksmaak met het Lowlandspubliek van nu.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Met DTRH in het vooruitzicht moet Lowlands wel sterk programmeren om nog te switchen...of Lana del Rey hebben. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken