Lowlands 2024

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
589
371
The Chemical Brothers komen met een nieuw album volgend jaar.

Florence & The Machine - Reinier Zonneveld…
Tyler, The Creator
Goldband - The Chemical Brothers
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik verwacht Florence wel. Daarnaast zou ik niet gek opkijken van Burna Boy na dtrh dit jaar. Voor de rest nog maar zien wat er tourt. Meestal zie ik toch weinig van de headliners. 2 volledige meegepakt op 3 edities. Als de Lima, Heineken, india en Bravo maar weer goed geprogrammeerd worden! Liefst weer terug naar de 2019 Bravo heads
Mee eens. Het gaat voor mij ook vooral om het dagprogramma. Dat was dit jaar prima imo.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Ik heb Blur wel gemist deze editie vanwege die festivals in Japan. Die mogen volgend jaar wel komen wat mij betreft.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
In navolging op de orkesten die er de afgelopen jaren zijn geweest lijkt zoiets als dit met legendarische filmmuziek mij ook heel tof. Of is dit al gedaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Bob105

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik miste zelf dit jaar ook wel wat 'vergane' glorie (in de alpha). Komend jaar weer de Liam Gallagher's, Limp bizkits en Dropkick Murphy's boeken. En metal hoort ook op Lowlands imo.

Daarnaast kan er prima een vervolg worden gegeven aan het NNO. Echt een hoogtepuntje (op de stream).
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Internationale namen nu noemen is voor Lowlands echt puur giswerk. De gecancelde coronajaren bieden wel enige mogelijkheden, waarvan de '20 line-up dit jaar Foals en Yungblud er alsnog waren. Denzel Curry, Die Antwoord, Hollywood Vampires (maar touren niet in '24?), Stormzy, The Teskey Brothers, The Chemical Brothers, Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Inhaler en John Talabot lijken mij automatisch kanshebbers.

Tegelijkertijd kan het ook puur toeval zijn. 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
372
480
Internationale namen nu noemen is voor Lowlands echt puur giswerk. De gecancelde coronajaren bieden wel enige mogelijkheden, waarvan de '20 line-up dit jaar Foals en Yungblud er alsnog waren. Denzel Curry, Die Antwoord, Hollywood Vampires (maar touren niet in '24?), Stormzy, The Teskey Brothers, The Chemical Brothers, Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Inhaler en John Talabot lijken mij automatisch kanshebbers.

Tegelijkertijd kan het ook puur toeval zijn. 😁
Denzel moet echt komen, hij breekt de tent af
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik miste zelf dit jaar ook wel wat 'vergane' glorie (in de alpha). Komend jaar weer de Liam Gallagher's, Limp bizkits en Dropkick Murphy's boeken. En metal hoort ook op Lowlands imo.

Daarnaast kan er prima een vervolg worden gegeven aan het NNO. Echt een hoogtepuntje (op de stream).
De golden oldie miste ik ook wel.
Dropkick Murphys mogen van mij zeker komen.

Ik hoop echt dat er een keer een avond komt met house classics in de Heineken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broodrooster

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Dance afsluiter in de alpha is mij prima bevallen. Misschien Diplo of Major lazor?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.818
Dance afsluiter in de alpha is mij prima bevallen. Misschien Diplo of Major lazor?
Die trekken volgensmij niet meer genoeg volk voor Alpha. Van mij mogen Chemical Brothers in ieder geval wel. Maar dan wel tot 1 en niet tot 12, vond dat gewoon raar.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Dropkick Murphys was de enige PKP naam waar ik jaloers op was. Al fan sinds ik ze bij toeval op LL99 zag. Dit jaar ook weer een geweldig feest in een volle Ziggo Dome.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Vind zo een dance afsluiter wel echt een goede zet. zo spreid je wel meer publiek.
Hoop verder nog op bijvoorbeeld Soulwax/2manydjs. Stonden wel op de gecancelde editie maar zijn toen helaas niet doorgeschoven naar 2022.

edit; zie dat er bestveel namen van 2021 zijn doogeschoven naar 2023; frank moody, heilung en nog een paar.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken