Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kwam net bij de AH XL meerdere lowlandsgangers tegen, overduidelijk te herkennen aan veel blikken bier, krentenbollen, chips, eierkoek en wafels. Heerlijk.
Kwam net bij de AH XL meerdere lowlandsgangers tegen, overduidelijk te herkennen aan veel blikken bier, krentenbollen, chips, eierkoek en wafels. Heerlijk.
Wat een week zeg. Heel lang gedacht niet te gaan vanwege de prijs, toen kwamen die kaartjes opeens in de bonus maar kon ik geen vrij krijgen. Nu last-minute een lieve collega die me covert en net een kaartje gescoord voor bijna de helft van de prijs. Nu als een razende gaan inpakken!
laatste update hier vanuit Bidinghuizen. Kon het toch niet laten we zijn er ook weer bij. Tickets via de presale. Hopelijk hebben de exstra opkopers wat geleerd. Sorry voor diegene die echt niet konden.
Zo de boodschappen zijn gedaan, bier staat koud, tas is gepakt en de wekker is gezet. Hopelijk nog even 7 uurtjes slaap pakken vannacht en dan morgen fris en fruitig richting het leukste festival van Nederland.
Mensen allemaal heel erg bedankt voor de voorpret! Door jullie duurt Lowlands niet 4 dagen maar meerdere maanden!
Ga genieten en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Dat is een klein web-appje dat ik gemaakt heb om gemakkelijker je locatie door te sturen op een festivalwei. Dat vinden mijn vrienden en ik toch. En wij zijn helaas ervaringsdeskundigen ;-) Gewoon de kaart verslepen, op Share drukken en een screenshotje delen. Bespaart je een hoop tijd. Minder typen, meer dansen!