Lowlands 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Wel grappig dat hier ook allemaal nieuwe leden een kaartje proberen te verkopen…
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Wel grappig dat hier ook allemaal nieuwe leden een kaartje proberen te verkopen…
Iedereen heeft stress! Er staan namelijk honderden kaartjes te koop, iedereen wil er straks vanaf dus die gaan nog wel weg voor stuntprijzen denk ik. Helemaal aangezien de ticketmaster sluit om donderdag 17 augustus om 05:00
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Iedereen heeft stress! Er staan namelijk honderden kaartjes te koop, iedereen wil er straks vanaf dus die gaan nog wel weg voor stuntprijzen denk ik. Helemaal aangezien de ticketmaster sluit om donderdag 17 augustus om 05:00
Vraag me wel of nu de viagogo's worden geraakt, of zielige afzeggers.
 

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
Misschien niet slim om mijn Geheimtipp hier te vertellen ;), maar wij staan sinds de nieuwe terreinindeling van 2017 zonder probleem letterlijk naast de ingang van het festivalterrein met een grote tent.
Afgaande op de foto's waren we vorig jaar 11.45u op de parkeerplaats en stond de tent om 13.15u.🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
246
295
Tamino in Belgie was magisch. Maar in 2018 op DTRH helemaal in het water zien vallen door the Dutch disease. Hoop op een herhaling van Belgie.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
15
9
Hoe schatten jullie de kansen in voor een camping over de brug (liefst 4) als we rond 9 uur aankomen op de parking/aansluiten in de file? We hebben maar 1 tent, wel redelijk formaat 5m bij 3,5m.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
82
205
Een vriend van mij spotte het volgende in de Lowlands info:

De polsbandjestent, campings, Campercamping, Gllamcamp en de parkeerplaatsen gaan op donderdag om 09:00 uur open.

Parkeerplaatsen pas open om 9:00 lijkt me vragen om problemen
Afgelopen jaren ging dit vroeger open toch, of vergis ik me? Lijkt me inderdaad enorm onhandig om het parkeerterrein tegelijkertijd open te gooien met camping zelf.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Tamino in Belgie was magisch. Maar in 2018 op DTRH helemaal in het water zien vallen door the Dutch disease. Hoop op een herhaling van Belgie.
Ik vond zijn optreden op DTRH magisch toen! Stonden net iets buiten de tent, precies ver genoeg om het gelul niet te horen ;)
Heb hem daarna ook nog een keer in de Gashouder gezien, vond ik persoonlijk wat tegenvallen.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Afgelopen jaren ging dit vroeger open toch, of vergis ik me? Lijkt me inderdaad enorm onhandig om het parkeerterrein tegelijkertijd open te gooien met camping zelf.
Gasten, ga nou lekker genieten van Lowlands. Fuck it wanneer het open gaat. Vertrek wanneer je wil, sluit aan in de rij (als je voor 9h arriveert) om de parkeerplaats op te komen en vervolgens weer om bij de polsbandjes tent te komen. Drink een biertje (of tien), leer de mensen om je heen kennen. Het is allemaal part of the experience. Wil je met twintig man bij elkaar staan, loop je lekker door naar camping zes (of jullie hadden maar een groepsplek moeten reserveren). Het is tien minuten verder lopen naar de Alpha, maar je bent maandag ook weer sneller bij de auto. Ook dat hoort erbij, laat het ook allemaal een beetje gebeuren.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Gasten, ga nou lekker genieten van Lowlands. Fuck it wanneer het open gaat. Vertrek wanneer je wil, sluit aan in de rij (als je voor 9h arriveert) om de parkeerplaats op te komen en vervolgens weer om bij de polsbandjes tent te komen. Drink een biertje (of tien), leer de mensen om je heen kennen. Het is allemaal part of the experience. Wil je met twintig man bij elkaar staan, loop je lekker door naar camping zes (of jullie hadden maar een groepsplek moeten reserveren). Het is tien minuten verder lopen naar de Alpha, maar je bent maandag ook weer sneller bij de auto. Ook dat hoort erbij, laat het ook allemaal een beetje gebeuren.
Amen!
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Man man man, wat heb ik er zin in ook, voer de laatste dagen weinig uit op mijn werk en zit vooral op festileaks mee te lezen en artikelen, terreinvideo's, clashfinders te bekijken van Lowlands,. Vanavond beginnen met het inpakken van de tas en een boodschappenlijstje maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken