Lowlands 2023

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Matig. Was iets voor 1 op de camping, reis er naartoe was prima maar kon met moeite een zeer matig plekje vinden voor 1 tent op camping 5.
Wij hadden hetzelfde probleem, zijn op camping 6 neergestreken met een groep van 15. Maar al wel lekker net de mitrailette op in een erg fijn hoekje
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Ik werd net thuis wakker met een vaag idee van "er was iets vandaag". Eerst dacht ik De Eftteling! Maar nee hoor, het is ondenkbaar veel meer dan dat! Nog 1 werkdingetje, en dan gaaaaaaaaan! 🤖
👾🤠🫥🤪
 

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Hoe is het bij iedereen gegaan met binnenkomen en een plekje zoeken op de camping?
Niet. Parkeren was voor 8:00 uur al open. Net voor 8 op de dijk en we konden zo doorrijden, nooit echt stil gestaan. Parking liep vlot. Voor 9:00 stond het tot aan de lege kaartverkoophokjes vol. Men stond al flink om de hoek. Ik heb het nog nooit zo vroeg zo druk gezien. Na 11:00 uur op het terrein, camping 4 stond al voor 60% vol. Na 12:00 uur liepen de eersten weer van de camping af met hun volle bolderkar.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
De rijen bij de wc’s op de camping zijn echt extreem gênant. Verder gister half tien op het terrein en met veel moeite de laatste plek op camping 4 gepakt (wel voor een groep van 11 man).

Vanochtend heerlijk onze buiten keuken gebruikt; broodjes met avocado en ei met tomaatjes lente-ui. Gister burgers gebakken op brioche bollen met rode ui, bbq saus, Japanse mayo, avocado en cheddar.

Zo nog even poffertjes bakken en dan het terrein op
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Meezingen gaat te hard. Dan zitten ze tegen maximum aantal decibel aan. Geen grap.
Dat is me door Bente Bolman een aantal jaar terug verteld. De stem rijkt heel ver. Zelfs zo dat ze bij de eerste Silent Disco tegen de grenzen van de toegestane grens decibel aan zaten. De dj’s is toen gevraagd geen meezingers meer te draaien. Dat zal nu niet anders zijn, vermoed ik.
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Amnesty International en Oxfam Novib willen de donatie van het festival Lowlands, die voortkomt uit het verplichte entreegeld dat journalisten dit jaar moeten betalen, niet aanvaarden. Dat hebben de twee goede doelen vrijdag bevestigd, na berichtgeving van Adformatie. De beide organisaties vinden dat het vragen van geld aan journalisten om hun werk te doen indruist tegen persvrijheid en gelijkheid, waarden die Amnesty en Oxfam belangrijk vinden.
 
  • Winning
Waarderingen: Camping2

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Op basis van medisch advies kan Florence + The Machine zaterdag helaas niet op Lowlands optreden. Daarom schuift Foals een plek door en speelt om 20:15 uur in Alpha. Froukje komt naar Lowlands om de vrijgekomen plek van Foals in te vullen en ze speelt om 18:00 uur in Alpha.
Wat goedkoop....
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Ineens staat Foals tussen de headliners op de lineup pagina...

Vind ik Balthazar op Pukkelpop een iets betere deal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en fiesta

Gebruikers die dit onderwerp bekijken