Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Bij mensen een straat verderop staat de caravan al klaar. Ik weet dat het festival gangers zijn maar verder ken ik ze niet. Als ik ze morgen zie inpakken ga ik het eens vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en @Marc

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Heeft iemand enig idee of toegang tot het campingterrein sluit om een bepaalde tijd?

Op de site staat: "De camping opent op donderdag 18 augustus om 09:00 uur. Op maandag 22 augustus om 12:00 uur begint de grote schoonmaak en moet iedereen weer vertrokken zijn. De Camper Camping, GLLamcamp en reguliere campings openen allemaal op hetzelfde moment."

Maar betekent dat dan dat je op donderdag om bijvoorbeeld 22.00 of 24.00 nog steeds het campingterrein op kan om je tent enzo op te zetten?
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
97
201
Heeft iemand enig idee of toegang tot het campingterrein sluit om een bepaalde tijd?

Op de site staat: "De camping opent op donderdag 18 augustus om 09:00 uur. Op maandag 22 augustus om 12:00 uur begint de grote schoonmaak en moet iedereen weer vertrokken zijn. De Camper Camping, GLLamcamp en reguliere campings openen allemaal op hetzelfde moment."

Maar betekent dat dan dat je op donderdag om bijvoorbeeld 22.00 of 24.00 nog steeds het campingterrein op kan om je tent enzo op te zetten?
Zeker, het enige is dat je wrs wat langer moet zoeken voor een plekje. Helemaal als je met meerdere tenten bij elkaar wilt staan.
 

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Heeft iemand enig idee of toegang tot het campingterrein sluit om een bepaalde tijd?

Op de site staat: "De camping opent op donderdag 18 augustus om 09:00 uur. Op maandag 22 augustus om 12:00 uur begint de grote schoonmaak en moet iedereen weer vertrokken zijn. De Camper Camping, GLLamcamp en reguliere campings openen allemaal op hetzelfde moment."

Maar betekent dat dan dat je op donderdag om bijvoorbeeld 22.00 of 24.00 nog steeds het campingterrein op kan om je tent enzo op te zetten?
Wij gaan altijd pas vrijdagochtend, en dan is er op camping 6 nog een oceaan aan ruimte. Op andere campings moet je misschien wat langer zoeken.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Ik las in de voorbereidingsmail vanuit het festival dat je alleen een tas met maximaal A4 formaat mee mag nemen het terrein op. In 2019 heb ik een gewoon formaat rugzak mee het terrein op genomen maar die is groter dan A4 formaat. Daar is toen niets over gezegd maar ik weet niet of die regel er toen al was. Weten jullie of hier steng op gecontroleerd word? Is er aan iemand hier wel eens gezegd dat hun tas niet mee mocht omdat die te groot was?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
417
373
Na 2 jaar
Nog 1 nachtje slapen voor zij die morgen gaan. Veel plezier en wees lief voor elkaar en geniet er weer van. Ons groepje gaat vrijdag lekker op de fiets die kant op, ja 55+ dan en na 25 jaar LL is het nachtleven wat minder belangrijk voor ons geworden. En thuis weer lekker bedje en douche.... Sorry.😉 voordeel van zo dichtbij wonen.
Have Fun.👍
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Ik las in de voorbereidingsmail vanuit het festival dat je alleen een tas met maximaal A4 formaat mee mag nemen het terrein op. In 2019 heb ik een gewoon formaat rugzak mee het terrein op genomen maar die is groter dan A4 formaat. Daar is toen niets over gezegd maar ik weet niet of die regel er toen al was. Weten jullie of hier steng op gecontroleerd word? Is er aan iemand hier wel eens gezegd dat hun tas niet mee mocht omdat die te groot was?
Die regel is er al een aantal jaar volgens mij. Zelf nooit een tas bij me dus verder geen idee
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Moniek

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Have fun morgen allemaal goede reis. Misschien tot zaterdag 😎

Als iemand bij de Opposites een dame met een thunderdome T-shirt en nikes ziet lopen dan ben ik het 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en StevieU2

jeroenjeroen

Playlistbediener
15 jun 2022
7
9
Vraagje!
In welke volgorde lopen de campings vol? Wij verwachten rond half 12 wel op de camping te zijn en vragen ons af waar we als eerst een plekje voor 8 man kunnen vinden.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.611
Vraagje!
In welke volgorde lopen de campings vol? Wij verwachten rond half 12 wel op de camping te zijn en vragen ons af waar we als eerst een plekje voor 8 man kunnen vinden.
3->2->4/1(?)->5->6

Als je om half 12 aan komt ben je rond half een binnen ofzo denk ik? Misschien dat er nog plek op 4 en 1 is, 3 en 2 gaan dan al helemaal vol zitten
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Werken ze nou met rontgenscans voor bagage? Weet ff niet meer hoe dat ook alweer zat. Heb nog wat flesjes drank verstopt in m'n bagage, maar twijfel of ik het toch niet over ga schenken in plastic flesjes...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken