Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Zou me niets verbazen als één van de voorwaarden van het garantiefonds gewoon volledige terugbetaling was.

Daarbij: Ik snap dat het ontzettend zuur is maar Lowlands heeft natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid naar mensen die hun tickets via onofficiële kanalen hebben gekocht. En dat niemand het kon zien aankomen is ook niet helemaal waar: BKS b.v. betaalde in juni ook al alle tickets terug.

Het is echt ontzettend klote en zuur en ik snap de teleurstelling maar dit kun je Lowlands niet kwalijk nemen.
Inhoudelijk oneens, maar bedankt voor je medeleven. Empathisch vermogen is iets waar een zekere andere toetsenbordwarrior hier nog wat van kan leren.

Ik ga mijn wonden likken, iedereen sterkte gewenst met de teleurstelling en ik bid voor iedereen dat we volgend jaar eindelijk weer mogen. Tot volgend jaar!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.194
4.411
Ik ben dan weer blij dat ik volgend jaar toch weer een kans maak op een ticket. Want Lowlands moet er echt eens van komen voor ik 40 ben ofzo.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar voor we de Zeta-variant onder controle hebben, zijn we nog wel even bezig..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Inhoudelijk oneens, maar bedankt voor je medeleven. Empathisch vermogen is iets waar een zekere andere toetsenbordwarrior hier nog wat van kan leren.

Ik ga mijn wonden likken, iedereen sterkte gewenst met de teleurstelling en ik bid voor iedereen dat we volgend jaar eindelijk weer mogen. Tot volgend jaar!
Toetsenbord warrior? Yeah right. Ik snap je woede wel, maar hij is onterecht en daarop word je enkel gewezen. Je hebt helemaal geen overeenkomst gehad met Lowlands. Dat is helaas een Ticketswap risico die is genomen en helaas voor je verkeerd uitpakt.
Niet meer en niet minder. Ik hoop ook gewoon voor je dat je netjes het geld terug krijgt. En probeer het een volgende keer zonder Ticketswap als het lukt.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Twee jaar lang een ticket en dan komend jaar weer strijden met heel veel mensen om een ticket te bemachtigen. Dat is misschien nog mijn grootste teleurstelling van vandaag. Want dit is een bericht dat, ondanks hard, wel te verwachten was de laatste weken.

Kut.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Mee eens. Mocht het volgend jaar wel lukken om door te gaan. Willen waarschijnlijk 1 miljoen mensen een kaart. En zijn wij de klos als trouwe honden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Wat wel zou kunnen is dat ze mensen die dit jaar / vorig jaar een kaartje hadden een exclusieve presale geven oid.

Dat die een paar dagen eerder hun kaart al kunnen halen.

Krijg je nu je geld terug (ook ivm garantiefonds) en volgend jaar voorrang op de kaartverkoop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Wat wel zou kunnen is dat ze mensen die dit jaar / vorig jaar een kaartje hadden een exclusieve presale geven oid.

Dat die een paar dagen eerder hun kaart al kunnen halen.

Krijg je nu je geld terug (ook ivm garantiefonds) en volgend jaar voorrang op de kaartverkoop.
Dan ben je nog steeds afhankelijk van je Ticketswap verkoper.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Staat ook los van Ticketswap, was meer een reactie op

Twee jaar lang een ticket en dan komend jaar weer strijden met heel veel mensen om een ticket te bemachtigen. Dat is misschien nog mijn grootste teleurstelling van vandaag. Want dit is een bericht dat, ondanks hard, wel te verwachten was de laatste weken.

Kut.

En de andere posts van mensen die balen dat ze geld terugkrijgen en weer achterin de rij staan volgend jaar.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Kunnen ze van de rente van het bedrag dat blijft staan . Bv.De brug stofferen voor volgende editie.?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Wat timmetje zegt. Denk dat het voor de garantiefonds het zo’n min mogelijke administratieve rondslomp moet zijn. En dat is alles terug betalen het meest overzichtelijk.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Ik denk dat er volgende jaar gewoon 2 a 3 tientjes op je kaartje komen. En dat is de reden dat je nu je kaartje terug krijgt. Ze moeten de boel ergens financieel recht gaan trekken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.509
10.548
Als je zo graag je knaldrang kwijt wil, dan zijn er toch nog zat opties om dat te kunnen doen i.p.v. alleen maar LL?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken