Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Indiaantje89 wrote:
Geen Helga’s House Of Pain meer in ieder geval. Dat is zeker.

Die Griekse tent was vorig jaar ook geen daverend succes, of wel? Beetje afgelegen hoekje had ik ook het idee.

Juist wel, er stonden elke avond enorme rijen. Maar die tent lijkt me een one-off dingetje, misschien dat daar nu de Ohlalalaan komt? De Helga’s zal dan nu wel Sexyland zijn.

Dat denk ik ook inderdaad.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
de 30 dagen verwachting:

De vierde week loopt van maandag 13/08 tot en met zondag 19/08. Tijdens de laatste week van onze 30-daagse voorspelling stuwt de staalstroom nog steeds koelere en vochtige zeelucht naar onze streken. De temperaturen liggen rond of zelfs iets onder normale waarden bij maxima tussen 17 en 21 graden. De neerslagkansen liggen meestal erg hoog, vaak boven 60 %. Laten we hopen dat het watertekort niet volledig in deze week wordt aangevuld. Er zijn echter ook wel enkele drogere dagen in het verschiet, maar niet met erg hoge maxima en vooral ook met geregeld wolkenvelden.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.051
Indiaantje89 wrote:
Geen Helga’s House Of Pain meer in ieder geval. Dat is zeker.

Die Griekse tent was vorig jaar ook geen daverend succes, of wel? Beetje afgelegen hoekje had ik ook het idee.

Juist wel, er stonden elke avond enorme rijen. Maar die tent lijkt me een one-off dingetje, misschien dat daar nu de Ohlalalaan komt? De Helga’s zal dan nu wel Sexyland zijn.
Er is geen Helga meer. Is bevestigd door Dj Slowpoke op Twitter wie de huis dj was in de Helga.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Geen Helga’s House Of Pain meer in ieder geval. Dat is zeker.

Die Griekse tent was vorig jaar ook geen daverend succes, of wel? Beetje afgelegen hoekje had ik ook het idee.

Ohja? Vond dit vorig jaar wel vermakelijk... met het nodige bier op had ik geen idee waar ik nu weer was belandt vorig jaar
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.051
406-medium-c62aed.jpg


416-medium-e665ed.jpg


428-medium-901122.jpg


Hij is er
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.051
Ik ben tevreden zo te zien. Patti smith toch op een zondag ipv een vrijdag. Vrij vroeg ook.

Bonobo vroeg in de Alpha en Richie Hawtin in de avond ipv de nacht.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
De vrijdag wordt echt vliegen zeg. Helaas valt The Blaze voor mij wel af door dit schema. Wilde ik eigenlijk wel zien.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Is de Bravo ver van de Alpha? Eerste keer dit jaar. Wel wat clashes, zal n stukje Jeugd moeten opofferen voor Brockhampton en ik zal wat later bij Suicideboys zijn want Dropkick Murphies, maar verder prima. Ook eigenlijk amper iets wat ik wil zien op de zaterdag, maar dat geeft me tijd om het terrein goed te verkennen en randactiviteiten te doen, maar geef me vooral wat tips want ik sta altijd open me muziekhorizon te verbreden.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Ik vreesde met grote vreze voor het tijdschema, maar ik kan er niet ontevreden over zijn. Een paar clashes waar ik erg bang voor was zijn er uiteindelijk toch niet gekomen en er nergens volledige overlap van mijn favorieten. Heel blij ook met de tijd van Patti Smith.

Paar puntjes om wel over te zeiken:
- Kendrick Lamar gelijk achter King Gizzard. De Alpha zal wel uitpuilen tijdens Kendrick Lamar, dus op tijd daar zijn is wel noodzakelijk
- Vrijdag ben ik de hele dag aan het rennen. Het sluit allemaal iets te perfect op elkaar aan. Wanneer moet ik eten?
- Grizzly Bear vs HO99O9. Ik denk dat ik voor de laatste ga, maar met veel pijn in mijn hart.
- Wat overlap tussen Sons of Kemet, Richie Hawtin en Miles Kane
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
Is de Bravo ver van de Alpha? Eerste keer dit jaar. Wel wat clashes, zal n stukje Jeugd moeten opofferen voor Brockhampton en ik zal wat later bij Suicideboys zijn want Dropkick Murphies, maar verder prima. Ook eigenlijk amper iets wat ik wil zien op de zaterdag, maar dat geeft me tijd om het terrein goed te verkennen en randactiviteiten te doen, maar geef me vooral wat tips want ik sta altijd open me muziekhorizon te verbreden.

Ja helaas wel. Is de grootste loopafstand tussen alle tenten. Houdt maar rekening met minimaal 15 minuten.. moet je nog geluk hebben met drukte.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Een paar hele nare clashes, of tijden die precies op elkaar aansluiten... het zal wel goedkomen, maar ik baal wel even
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Na een snelle inspectie.
Die vrijdag is insane!!
Brockhampton overlapt deels met the war on drugs
Zeal en ardor of Kendrick is een clash die voor mij echt niet te doen is
Richie en nerd deels overlap is ook jammer.


 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Vrijdag en zaterdag zitten er toch wel een paar hele nare clashes. Dat wordt een aantal keren flink slikken. Met als uitschieter Brockhampton - War on Drugs. Zondag is het daarentegen wel te overzien.

Hoe dan ook: dat zijn luxeprobleem. Zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken