Zondag en Gisteren Geweest , hier even kort de ervaringen :
Eerste keer lokerse feesten, en zal zeker niet de laatste zijn. fijne plek, leuk (iets hoger?) podium en ook de randanimatie rondom is fijn (fonnefeesten, kermis, eetkraampjes overal,..)
Highlight voor mij zondag waren Pendulum en Enter Shikari. Wat een show van Pendulum. oud materiaal gemixt met was dingen op hun nieuwe plaat. Rob zen stem blijft top, en ja 't zijn stuk voor stuk meezingers natuurlijk

. Op het einde dan nog Tarantula, was een mooie afsluiter.
EC had ik vooraf goeie verwachtingen van, maar die vielen mij toch echt tegen. Teveel gepraat van de zanger, en voor mij iets zwakkere setlist. Vorig jaar op graspop vond ik ze goed, en nu was ik me dood aan het ergeren aan dronken mensen, onbeschofte boeren die zomaar je drank omstoten bij het langskomen etc. Dit is toch wel echt het publiek die deze band jammer genoeg aantrekt. Allicht de reden waarom ik de beleving deze keer minder vond.
Bizkit park top zoals altijd. Brutus en Psychonaut, tja.. Ik voel het gewoon niet zo met deze bands.
Gisteren vooral ticketje gekocht Voor Gojira, en man wat een show was dat. Ze stonden er, mooie visuals, snoeiharde gitaren, om nog maar te zwijgen over die drummer. Double peddals, hoe die het voor mekaar krijgt met zijn voeten ik weet het niet

. Die mogen wat mij betreft zo de north headlinen op graspop.
Amenra was de eerste keer, en zal voor mij ook de laatste keer blijven. Op spotify vind ik ze best goed, maar ik snap de hype bij deze band totaal niet. Die zanger stond de hele tijd met zijn rug naar het publiek, leek super ongeïnteresseerd, zero intereactie met publiek, .. Dan die rustige stukken die totaal verloren gaan wegens geroezemoes rondom, Nee, het zal bij een laatste keer blijven. Inplaats van in "trance" zoals ik vaak lees, viel ik helaas bijna in slaap.