Lokerse Feesten 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Space Invaders heet het spel en dan kom je uit bij Arctic Monkeys, zou straf zijn. Recent nieuws geeft startdatum van hun wereldtour op 15 JULI 2024 in de O2 in Londen met nadien een Europese tournee gevolgd door Noord-Amerika en Japan.
 
Laatst bewerkt:

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Zullen ze gedurende vier dagen vier headliners op één dag aankondigen? Prodigy, Kings of Leon, New Order, Arcade Fire?
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
305
234
Toch wel een mooi dagje vind ik, al had Nas van mij ook best nog eens in zijn ééntje in OLT mogen staan, voor een langere show.

(En nu we hier toch zijn nog maar eens aanstippen dat Keith Flint nauwelijks te horen was op de beste platen van The Prodigy.)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
298
171

Valt mij wel op dat de dagprijzen redelijk marktconform zijn geworden.
Vroeger zaten ze vrij goedkoop.

Ze volgen inderdaad wel de trend van duurder wordende ticketprijzen. Al vind ik het nog altijd redelijk schappelijk, vergeleken met andere festivals.

Ook opvallend dat er (nog) geen combitickets te koop zijn. Dat was vorig jaar volgens mij nog wel?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
Ze volgen inderdaad wel de trend van duurder wordende ticketprijzen. Al vind ik het nog altijd redelijk schappelijk, vergeleken met andere festivals.

Ook opvallend dat er (nog) geen combitickets te koop zijn. Dat was vorig jaar volgens mij nog wel?
combi is er altijd
beperkt en komt later in de verkoop
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
The Editors hebben nu een tweede festival in Spanje aangekondigd (17/18 mei) in Valencia. Zij moeten zeker nog een
festival doen in Belgie. Op 2 augustus spelen the editors in Frankrijk en op 9 augustus in Zwitserland. Dan zijn zaterdag
3 augustus, zondag 4 augustus of woensdag 7 augustus mogelijke data voor hen om de Lokerse Feesten af te sluiten.
en de link gok ik maar: An Eye for an Eye is een nummer van the Editors.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken