Live is Live 2026

de kans bij cave en rw zijn zo klein, toch straf dat 5 leden al cave gewonnen van de 50 beschikbare..

Bovenstaande komt uit dit forum. Dus honderd beschikbare tickets gratis weggegeven voor Nick Cave. RW is ca hetzelfde. Voor Iron Maiden waren het er 1.500 duotickets of 3.000 tickets geloof ik. En sponsors betalen deels of grotendeels toch de prijs voor de door hen uitgegeven tickets bv actie Kristal Alken.
 
de kans bij cave en rw zijn zo klein, toch straf dat 5 leden al cave gewonnen van de 50 beschikbare..

Bovenstaande komt uit dit forum. Dus honderd beschikbare tickets gratis weggegeven voor Nick Cave. RW is ca hetzelfde. Voor Iron Maiden waren het er 1.500 duotickets of 3.000 tickets geloof ik. En sponsors betalen deels of grotendeels toch de prijs voor de door hen uitgegeven tickets bv actie Kristal Alken.
Voor rw waren er ook wel 100x2 tickets te winnen via het Nieuwsblad
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob
Zet elke dag een deftig 2de podium met bekende namen en niet zo een slappe hap als nu. Bv maandag 2de podium Fleddy melculy, ancient rites, cyclone, belgian asociality allemaal Belgische groepen en de affiche is veel beter gevuld, eigenheid moet je afdwingen in de massa festivals tegenwoordig. Als je echt een eigen smoel wil dan had je al zeker Fleddy op klein podium kunnen zetten ipv nu gewoon te cancelen dat kost geloofwaardigheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en yannickd
de kans bij cave en rw zijn zo klein, toch straf dat 5 leden al cave gewonnen van de 50 beschikbare..

Bovenstaande komt uit dit forum. Dus honderd beschikbare tickets gratis weggegeven voor Nick Cave. RW is ca hetzelfde. Voor Iron Maiden waren het er 1.500 duotickets of 3.000 tickets geloof ik. En sponsors betalen deels of grotendeels toch de prijs voor de door hen uitgegeven tickets bv actie Kristal Alken.
Er is in elk geval veel meer weggegeven. Ook via partners en dergelijke. Maar maandag spant de kroon. Ruim.
Want zoals eerder gezegd, niet abnormaal. Mensen die consumeren zijn belangrijk.
 
Er is in elk geval veel meer weggegeven. Ook via partners en dergelijke. Maar maandag spant de kroon. Ruim.
Want zoals eerder gezegd, niet abnormaal. Mensen die consumeren zijn belangrijk.

Idd, er zijn er echt wel veel weggegeven via partners.
(Ik ken meerdere mensen die zowel naar Cave als Iron Maiden gratis gaan)

Ik snap de denkwijze op korte termijn (meer consumptie op de wei),
maar in de long run zorgt dit voor een minder fijn gevoel bij de echte consumenten die de toch wel zeer prijzige tickets aan de originele prijs hebben aangeschaft. Zelf heb ik nog gratis tickets voor Iron Maiden gescoort naast de dure Cave fronttickets die ik heb gekocht, maar volgend jaar ga ik toch eens twee keer nadenken om nog tickets aan te schaffen (los van de acts). En dat hebben ze toch voornamelijk aan zichzelf te danken.
 
Ben benieuwd naar maandag. Als dat voor 30 procent Maiden fans zijn en 70 procent volk is dat enkel komt om te praten en te drinken, dan zou het een tegenvallende ervaring kunnen zijn.
 
En dat hebben ze toch voornamelijk aan zichzelf te danken.
Leg me eens uit waarom?

Dus moesten ze al die acties niet doen, zou er wellicht geen kat geweest zijn op Maiden. Wat hebben ze daar dan aan? Konden ze wellicht beter annuleren.

Nu proberen ze te redden, wat er te redden valt.

Dat je dure frontstage kaarten hebt gekocht, is alleen maar te danken aan uzelf he. Niemand heeft u ooit verplicht om die te kopen. Is het frustrerend dat je wellicht te veel betaald hebt? Wellicht wel, maar goed, dat hebben wij hier op dit forum al van in het begin zelfs voorspeld.

En kijk nu bijvoorbeeld naar Werchter parklife, de ticketprijzen zijn nu ook al 40 euro goedkoper op ticketswap. Daar is het zelfs uitverkocht. Heeft de organisatie dat ook te danken aan zichzelf?
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Users who are viewing this thread