Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, blijf The Flaming Lips een van de meest teleurstellende livebands vinden. English Teacher en Cate Le Bon zijn tof, maar vind Anna, Benjamin, Johnny en Lykke van een andere grootte (en beter).
Festival zelf vond ik erg sympathiek. Publiek erg gemixt, waardoor ik ook echt wel tussen genietende mensen heb gestaan bij PJ Harvey(buiten het buitensporig vervelend dronken koppeltje). Enkele stages waar vooral hiphop en elektronica te vinden is, waar meer jongere mensen op af komen. Ook weer andere stages waar meer ruimte was voor punk, metal en indie, waar je dan ook weer heel ander publiek zag staan. Deed me in die zin dus wel een beetje aan Pukkelpop denken.
Wel de allerkutste festivalcamping die ooit heb meegemaakt. Op elke vierkante meter grasveld wel distels te vinden, maar die vergeet je al snel door alle hardcore, drum & bass en dubstep die door alle subwoofers blaast op de camping tot een uur of 5 in de ochtend.
Dan kan je nog lang wachten de gratis tickets ga je echt niet zo massaal krijgen als bij dE vorige edities van Live is Live.
Ik heb zelf Brighton geboekt vrij snel na bekendmaking omdat ik dacht dat het het enigste Nick Cave optreden in de zomer was.
Nadien bleek Nick Cave een zomerfestivaltournee te doen. Toen heb ik een driedaagse kaart gekocht voor Rock en Seine omdat de dagkaarten voor zondag van Rock en Seine voor The Cure volledig uitverkocht waren maar er wel nog driedaagse kaarten waren voor 199 Euro. Nog lange tijd getwijfeld of ik een vierdaags ticket RW zou kopen maar uiteindelijk is het Way Out West geworden omdat ze zoveel grote namen hebben ook Nick Cave maar tegelijkertijd veel veelbelovende nieuwe namen die je via PKP ook vindt: Dijon, Geese, Blood Orange, enz. Dus al drie keer Nick Cave maar wel gevolg van toevalligheden
Maar nu wegens vnl de heel sterke line-up naast Nick Cave toch ook voor Live is Live gekozen en nu zeker met korting een koopje. Als ze de line-up van Brighton voor Antwerpen hadden aangekondigd had ik nooit een ticket gekocht van Live is Live. Zowel Anna von Hausswolff als Johnny Marr heb ik al live recent kunnen zien en beiden vond ik super! Lykke Li vond ik intrigerend genoeg wat nu wel bevestigd is via haar optreden op Coachella.
Wil de pret niet drukken, maar die speeltijd kreeg hij op Werchter Classic ook om vervolgens na 2 uur ermee op te houden. Volgens mij zijn zijn festivalsets gewoon standaard 2 uur.
Wil de pret niet drukken, maar die speeltijd kreeg hij op Werchter Classic ook om vervolgens na 2 uur ermee op te houden. Volgens mij zijn zijn festivalsets gewoon standaard 2 uur.