Live is Live 2026

Bands die de voorbije 2 jaar in zalen werden gezet door FKP: Trivium, Bullet For My Valentine, Beast In Black, From Fall To Spring, Lord of the Lost.

Afterparty door Electric Callboy of Bloody Beetroots.
die afterparty zie ik idd ook gebeuren want maiden zal wel klaar zijn rond 11u?

Electric callboy zit blijkbaar ook bij scorpio, zou wel ineens stevige combinatie zijn met Maiden.

Vind het persoonlijk een heel erg vreemde headliner voor een festival dat vorige edities nog namen als TWOD, Ben Howard, The National, Paolo Nutini, Grace Jones en Duran Duran op de affiche had staan. Dit staat echt mijlen ver van waar dit festival zich, dacht ik, in de markt trachtte te zetten. Maar afin, knappe naam, daar niet van.
Als je met je initiële koers op het nippertje van het botsen met een ijsberg staat, verander je toch best even van koers?

Leuk! Met zijn allen gratis naar Iron Maiden!
Zie ik niet gebeuren. Enigste concert in NL is in Ziggo Dome Amsterdam Voor zuidnederlanders is Antwerpen dan vlakbij. En staanplaatsen in Ziggo Dome waren 169 Euro zag ik net (topticketshop) voor IM. Dus Antwerpen met extra bands is dan een koopje.

Zie ik niet gebeuren. Enigste concert in NL is in Ziggo Dome Amsterdam Voor zuidnederlanders is Antwerpen dan vlakbij. En staanplaatsen in Ziggo Dome waren 169 Euro zag ik net (topticketshop) voor IM. Dus Antwerpen met extra bands is dan een koopje.
Als ze 40k plaats hebben dan zullen er wel nog genoeg gratis ticketjes van de boom dwarrelen.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en nikita
Met de auto?
Ik zou plaats reserveren op de P+R Linkeroever, vandaar kan je met het OV of zelfs te voet gaan.

De Middenvijver is eigenlijk op Linkeroever, niet in Antwerpen zelf.
of kinepolis antwerpen of de p+R luchtbal of p+r merksem/schoten

• Leuk
Waarderingen: R3mko
Interessant. Zag ik ook niet aankomen. Maar langs de andere kant klinkt het best logisch aangezien ze dit jaar al in Dessel stonden.

Aangezien ze vanaf Mei 2026 de metrotunnels gaan sluiten, heb ik geen idee of het terrein via rechteroever bereikbaar is met de tram.
ze zouden met bussen willen werken en een trein die op linkeroever stopt voor de deur.

Users who are viewing this thread