Live is Live 2026

Die zittribune leek mij commercieel nu ook niet interessant. Voor die 200 man die 20 euro meer betalen, heb je amper de kost van de tribune zelf terugverdiend. Terwijl er op die oppervlakte ook makkelijk 1000 man kan staan.

Een goed artikel over LIL waarbij men eerder mikt op het vullen van gaten in het tourschema van grote namen ipv een festivalweekeinde te organiseren.
Officieel is daarmee weer een Belgisch meerdaagsfestival ten onder gegaan.

Een goed artikel over LIL waarbij men eerder mikt op het vullen van gaten in het tourschema van grote namen ipv een festivalweekeinde te organiseren.
Officieel is daarmee weer een Belgisch meerdaagsfestival ten onder gegaan.

Lijkt me op zich niet slecht. Geeft meer flexibiliteit. En op zich misten we wel een dergelijk concept. Los van Werchter met zijn eendagsfestivals. Als er anders nog losse concerten zijn is het meestal in KBS (of uitzonderlijk Oostende) en dan meestal gewoon met hoofdact en voorprogramma.

Lijkt me op zich niet slecht. Geeft meer flexibiliteit. En op zich misten we wel een dergelijk concept. Los van Werchter met zijn eendagsfestivals. Als er anders nog losse concerten zijn is het meestal in KBS (of uitzonderlijk Oostende) en dan meestal gewoon met hoofdact en voorprogramma.
Lokerse? Wel een andere maand in de tourschema's natuurlijk

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Welke songtekst gaan we binnenkort honderden keren vruchteloos zien passeren ?

"Ren naar de heuvels. Ren voor je leven." ?

Iron Maiden krijgt op Graspop natuurlijk ook altijd gewoon de volle 2 uur.
Maar de andere headliners niet persé ;-)

Maiden gaat sowieso verkopen, anders hadden ze die niet op maandag geprogrammeerd. Wel benieuwd wie de twee andere headliners zijn. Ik had enkel weet van 2 bevestigde dagen, met 2 opties, maar er zal dus toch nog eentje defintief geworden zijn intussen als ik de woordvoerder mag geloven in GVA.
Ik zou toch dit jaar niet persé hopen op al te veel gratis tickets.

• Verdrietig
Waarderingen: nikita
Een vraag die de insiders op dit forum kunnen beantwoorden: op welke data wordt Live is Live in 2026 georganiseerd? En gaat het dan om combinatie vrijdag en zaterdag of zaterdag en zondag (cfr nieuws 2daags festival)?
Maandag! :-) Tenzij ze al sneller website updaten en de data eropzetten. Niet aan mij om het als eerste online te delen.
@jimmywe jij stiekemerd!

Ik schat in dat ze voor een soort Spoorpark Live achtig principe gaan waarbij ze drie soort van themadagen organiseren. Dus met geval van Iron Maiden een metaldag. Kan best werken maar wel een andere spirit dan wat het eerst was natuurlijk.

Maar de andere headliners niet persé ;-)

Maiden gaat sowieso verkopen, anders hadden ze die niet op maandag geprogrammeerd. Wel benieuwd wie de twee andere headliners zijn. Ik had enkel weet van 2 bevestigde dagen, met 2 opties, maar er zal dus toch nog eentje defintief geworden zijn intussen als ik de woordvoerder mag geloven in GVA.
Ik zou toch dit jaar niet persé hopen op al te veel gratis tickets.
Vrees er ook voor, maar zal ook wat afhangen van hun verkoop. Maar hopelijk voor hun beter dan de vorige jaren natuurlijk

Ik schat in dat ze voor een soort Spoorpark Live achtig principe gaan waarbij ze drie soort van themadagen organiseren. Dus met geval van Iron Maiden een metaldag. Kan best werken maar wel een andere spirit dan wat het eerst was natuurlijk.
Spoorpark Live heeft 2 headlinerdagen met voorprogramma en een echte festivaldag op zaterdag. LIL werkt nu met enkel headliners die 90min of 2 uur spelen. Naast metal nog pop en indie of rock ?

Users who are viewing this thread