Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Weet iemand nog wat de reactie is vanuit Mojo op de plaatsing van de mensen achter het podium?

Hoe werkt dat eigenlijk met die pit tickets voor werchter parklife. Wordt iedereen voor het optreden eerst uit het voorste vak gehaald (ook al heb je al een pit bandje) en mag iedereen er dan in?

Hoe werkt dat eigenlijk met die pit tickets voor werchter parklife. Wordt iedereen voor het optreden eerst uit het voorste vak gehaald (ook al heb je al een pit bandje) en mag iedereen er dan in?
Bij TW Classic 2023 veegden ze het vak niet leeg, maar checkten ze wel of er mensen in het vak zijn zonder bandje: die worden dan naar buiten gestuurd. Zodoende zullen er vast mensen over het hoofd worden gezien en blijven er ook mensen zonder bandje in de pit.

• Leuk
Waarderingen: marcelboer
De uitgestelde show van Bern is officieel naar 30 juni 2026 gegaan en verplaatst naar Zürich

Screenshot_20250708-184116.png

To our friends in Switzerland, we are so excited to come back and play Stadion Letzigrund in Zurich next summer on Tuesday, June 30, 2026. We hoped to be able to play in Bern as we had to postpone the show there this year, but unfortunately due to scheduling conflicts, Zurich was our best option to ensure we could still come play for you in Switzerland. Fans who purchased tickets to the June 20th show in Bern will receive an email with refund instructions from Ticketmaster or Ticketcorner. Please refer to the FAQ page below for detailed information, as refund instructions vary. Bern ticket holders will have access to a priority presale for tickets to the show in Zurich.

We truly appreciate those of you that traveled to Bern and hope to see you in Zurich on June 30, 2026.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Goed dat ze het boeteklees aantrekken, maar ik snap niet dat het niet op voorhand bekend was dat het zicht achter het podium ruk was. Of dachten ze bij Mojo dat er een andere productie kwam dan gepland?

Oke, het is echt balen als je staplaatsen gekocht hebt en vervolgens door een fout je staplaatsen niet meer geldig zijn.
Vervolgens krijg je een oplossing: je geld terug, of omzetten naar zitplaatsen.
Je kiest voor zitplaatsen, want je wilt ergens toch bij het concert zijn denk ik? Bijzijn = meemaken.
Besef even goed, mensen hebben gekozen he, er werd ze niets verplicht.

Ik ken meerdere mensen die in dat vak hebben gezeten. Ja, het was anders. Ja, het was niet naar verwachting.
De band heeft zich echt meermaals naar dat vak gekeerd. De drummer zocht continu interactie met het publiek. Er werd het beste van gemaakt.
Hoeveel denk je van het podium te kunnen zien vanaf staplaatsen? Zijn zij allemaal 2 meter met periscoop blik?

Wat ik maar probeer te zeggen: overdrijf niet zo. 'Gedupeerd', 'oplichterij', rot op man. Het is kut, verwerk het, fijne dagen.

Oke, het is echt balen als je staplaatsen gekocht hebt en vervolgens door een fout je staplaatsen niet meer geldig zijn.
Je kiest voor zitplaatsen, want je wilt ergens toch bij het concert zijn denk ik? Bijzijn = meemaken.

Ik ken meerdere mensen die in dat vak hebben gezeten. Ja, het was anders. Ja, het was niet naar verwachting.
De band heeft zich echt meermaals naar dat vak gekeerd. De drummer zocht continu interactie met het publiek. Er werd het beste van gemaakt.
Hoeveel denk je van het podium te kunnen zien vanaf staplaatsen? Zijn zij allemaal 2 meter met periscoop blik?

Wat ik maar probeer te zeggen: overdrijf niet zo. 'Gedupeerd', 'oplichterij', rot op man. Het is kut, verwerk het, fijne dagen.
als je dat verkoopt als luxe zitplaatsen.... dan doe je wel iets verkeerd
geef dan toe kijk, het zijn dit of dit qua zichtpunten.
maar nu gewoon in het zak gezet of je het nu draait of keert.
organisatie verkoopt te veel kaarten, en zij zijn daar de dupe van.

• Leuk
Waarderingen: TMS98 en Timmetje

Dom gelul. Als je staplaatsen hebt en er worden je PREMIUM tickets beloofd en je wordt achter het podium gedropt met de schermen voor je neus ben je gewoon opgelicht. Dit is gewoon geldklopperij door een slecht rot bedrijf, als we dit zomaar gaan accepteren kunnen deze clown voortaan alles doen wat ze willen.

Het is verkocht aan de mensen als een upgrade en daar zit het probleem. Als ze open kaart hadden gespeeld zouden waarschijnlijk veel minder mensen voor de "upgrade" gekozen hebben en hen geld hebben terug gevraagd.
Het is wat dat betreft dus oplichterij geweest.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Je kan nu kaartjes winnen voor Werchter parklife via de Instagram van RW, link naar live nation. De vraag die je moet invullen is, hoeveel mensen zullen dit gaan invullen 😂 ik heb echt geen idee

Je kan nu kaartjes winnen voor Werchter parklife via de Instagram van RW, link naar live nation. De vraag die je moet invullen is, hoeveel mensen zullen dit gaan invullen 😂 ik heb echt geen idee

Animated GIF

Ook gezien op Facebook. En weg geklikt bij het zien van die vraag.

jeetje, had toch wel verwacht dat dit nieuws in dit topic de tongen los zou maken... maar helaas... 😉

al 4 festival shows
ik zou als geruchten willen toevoegen:
- 14 juni ruimte voor Download
- 19 juni ruimte voor Pinkpop
?
Download komt er morgen dus bij aldus een leak

Users who are viewing this thread