Le Guess Who? 2016

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oh ja dat zie ik nu ook, was mij niet eens opgevallen en dacht dat dit een nieuwe aankondiging was.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben je er ook bij Wessel?

Een festival als LGW? is echt een festival gevuld met problemen voor mij.
De doordeweekse dagen zijn moeilijk te combineren met school, de weekenddagen zijn daarnaast weer een extra probleem door kosten van het vervoer of eventueel hotel. Ten slotte is het ook nog eens vaak dat de helft van de acts die je wilt zien later speelt dan de laatste trein.

Dus, waarschijnlijk als het blokkenschema bekend is de beste dag uitkiezen :s
Wel erg jammer want de line-up heeft al wat zeer mooie acts.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ten slotte is het ook nog eens vaak dat de helft van de acts die je wilt zien later speelt dan de laatste trein.
Beetje misbruik maken van de mensen die je kent in Utrecht.
 

Rico

Nieuw lid
23 jun 2016
3
0
Le guess who? Is nu al een paar jaar bij uitstek mijn favoriete festival waar ik ooit naar toe ben geweest. Helaas (en gelukkig) is het wel een niche festival dus hoop dat er hier op het forum meer mensen zo een fan zijn van dit festival!

Zijn er nog mensen met een wishlist ?
Ik hoop in ieder geval op:
The drones
Amenra
Tim Hecker
Ben frost
Car Seat headrest
Eagulls
Waxahatchee
White Lung

En verder mogen METZ, ought en protomartyr weer aansluiten. Vorig jaar was de vrijdag echt fenomenaal in de Pandora met Viet Cong, METZ, A place to bury strangers en protomartyr.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Een festival als LGW? is echt een festival gevuld met problemen voor mij.
Ik ben vorig jaar gegaan en moet ook van ver komen. Door met de laatste trein terug te moeten, miste ik een hoop dingen, dat is waar. Aan de andere kant mis je nog veel meer als je helemaal geen ticket koopt en het programma tot middernacht is ook steeds goed genoeg. ;) Ik heb het naar mijn zin gehad in ieder geval, ook al moest ik dan van anderen aanhoren wat ik 's nachts had gemist.

Doorhalen tot de eerste trein is ook nog een optie, he?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken