King Gizzard and the Lizard Wizard

Vetttt! Allebei de NL shows aanwezig

Edit: Jammer dat het in de Mainstage is, verschrikkelijke zaal. Die shows met orkest in andere landen zijn toch wel in veel mooiere zalen

Laatst bewerkt:
Helaas niet in het land maar
TICKET PRESALE STARTS
Wednesday 2nd April 2025 10am BST

Kan evt wachtwoord via pm sturen

Er zijn sowieso maar weinig van deze speciale shows aangekondigd in heel Europa, we mogen al blij zijn dat Nederland beide varianten krijgt, en inderdaad nog gunstig gelegen voor onze zuiderburen ook. Voor de volledigheid hier nog de hele poster:

unnamed.jpg

• On fire
Waarderingen: Jamel
64,96 volgens de site van de Mainstage
Vanaf, idd. Heeft iemand al meer specifieke ticket info kunnen vinden voor de show met orkest? Ik zie dat Mainstage een tribune heeft en naast staanplaatsen verschillende rangen verkoopt, of zelfs de hele zaal vol kan knallen met stoeltjes. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken bij deze show. En wat de prijzen per rang precies gaan zijn. Het ticketmaster event zegt ergens te linken naar specifieke prijs info, maar als ik die link volg vind ik nog niks...

Vanaf, idd. Heeft iemand al meer specifieke ticket info kunnen vinden voor de show met orkest? Ik zie dat Mainstage een tribune heeft en naast staanplaatsen verschillende rangen verkoopt, of zelfs de hele zaal vol kan knallen met stoeltjes. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken bij deze show. En wat de prijzen per rang precies gaan zijn. Het ticketmaster event zegt ergens te linken naar specifieke prijs info, maar als ik die link volg vind ik nog niks...
Oh shit, dan zou dat inderdaad nog flink op kunnen lopen... Ik vond dat tientje prijsverschil met de raveshow al te mooi om waar te zijn.

Hopelijk blijft het dan enigszins binnen de perken, want ik heb mijn zinnen er nu wel op gezet...

Users who are viewing this thread