King Gizzard and the Lizard Wizard

Ben wel echt enorm benieuwd hoe hard dit zou gaan. Kan de populariteit totaal niet plaatsen, zeker niet met twee relatief vreemde sets.

Ben wel echt enorm benieuwd hoe hard dit zou gaan. Kan de populariteit totaal niet plaatsen, zeker niet met twee relatief vreemde sets.
Ik gok heel hard. Exclusiviteit plus een hele dedicated fanbase maken voor veel hype. De AFAS was uiteindelijk ook uitverkocht, maar ging wat minder snel omdat het een reguliere set was, iets wat je jaarlijks te zien krijgt in principe, altijd wisselende setlists ten spijt. In een King Gizzard fan appgroep waar ik in zit waren daarvoor toen een handjevol mensen die uiteindelijk voor een lastminute swapje zijn gegaan, waaronder ik. Nu regent het berichtjes van mensen die direct tickets hebben gehaald voor beide. Plus de nieuwe mensen die dit aantrekt, zoals @Joslittel en @Jamel. En dan nog de internationale bezoekers erbij omdat dit in veel landen gewoon niet te zien is... Als je zowel de rave als de orkest sets wil zien moet je naar Londen of naar Nederland, meer opties zijn er niet, wereldwijd.
Jammer genoeg geen Belgische data, lijken me 2 niet te missen shows!
Ach, voor veel Nederlanders is Noord-Brabant toch praktisch België :p mooie compromis dus

• Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel
Kaartje voor Den Bosch ook binnen! De rave set sla ik denk ik toch maar over.

Overigens heb ik nog een kaartje over voor hun concert in Athene op 6 juni. Dan kan ik helaas niet, dus mocht iemand interesse hebben, stuur me een PM.

Helemaal weer in de ban van. Vandaag ook shows 8 en 9 in Brabant geboekt.

Maar even iets anders: de Lowlands 2016 setlist. Dit was mijn eerste show van ze en het staat me niet aan dat setlist.fm hoogstwaarschijnlijk niet klopt. Dit is ook overgenomen door kglw.net en verhalen online dat dit een van de weinige keren zou zijn geweest dat ze Nonagon Infinity integraal speelden. Maar volgens 3voor12 speelden ze o.a. ook I'm In Your Mind Fuzz en The River. Door deze show ben ik verzeild geraakt in de Gizzverse, maar ik kende volgens mij alleen Gamma Knife, dus ik weet het zelf niet.

Iemand toevallig die hier meer van weet of de setlist misschien zelfs in zijn of haar bezit heeft?

• Geweldig
Waarderingen: DonGulii en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread