Kempense festivals 2026

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aertbeliën

Playlistbediener
1 feb 2024
15
18
Eerste namen Clamotte Rock, Rock Olmen, Gladiolen, Retie Rockt, Na Fir Bolg, Sjock, Arendonk Zingt... komen eraan. Iemand een gokje?

Eerste namen Sjock komen pas op 18 december. Early Bird Combi (die vermoedelijk weer in een flash uitverkocht zijn) wel al 30 november.

Persoonlijk hoop ik op Stray Cats. Zou leuk zijn als ze die naar Europa kunnen halen voor de 50ste verjaardag.
The Hives komen ook steeds graag naar Gierle, maar ik heb het gevoel dat die terug iets te populair zijn geworden om haalbaar te zijn. Amyl & The Sniffers is al jaren een gedroomde naam daar, maar die plakken ook nog te vast aan Live Nation. Of ze moesten toch een keer willen headlinen, want heb het gevoel dat ze op de grote festivals geen plaatsen meer aan het winnen zijn op de lineu-ups.

Eerste namen Sjock komen pas op 18 december. Early Bird Combi (die vermoedelijk weer in een flash uitverkocht zijn) wel al 30 november.

Persoonlijk hoop ik op Stray Cats. Zou leuk zijn als ze die naar Europa kunnen halen voor de 50ste verjaardag.
The Hives komen ook steeds graag naar Gierle, maar ik heb het gevoel dat die terug iets te populair zijn geworden om haalbaar te zijn. Amyl & The Sniffers is al jaren een gedroomde naam daar, maar die plakken ook nog te vast aan Live Nation. Of ze moesten toch een keer willen headlinen, want heb het gevoel dat ze op de grote festivals geen plaatsen meer aan het winnen zijn op de lineu-ups.
Social Distortion ook op baan en voorlopig niet op Graspop.

Dessel is ook in de kempen toch, moeten we voortaan alle graspop discussie hier in voeren?

Zo kunnen we voor iedere provincie of regio in de benelux wel een eigen topic openen, dan raakt iedereen compleet het overzicht kwijt

Nee ik ben inderdaad van niet de kempen, ben een trotse Zeeuw ;)
Ik ga het topic inderdaad sluiten. De meeste festivals zijn dusdanig klein dat het prima in een verzameltopic overig belgie of overig nederland kan.
Wat dat betreft verwoord Loek het goed, als we voor elke regio in de benelux een eigen topic openen krijgen we wildgroei en raakt iedereen het overzicht kwijt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread