Dit is toch ook haast niet te vergelijken. Defqon is wat, 2x zo groot? Als het niet meer is. En dan ook nog met een totaal andere opzet met heel veel stages zonder tenten. Een paar ventilatoren op die gigantische mainstage zetten gaat denk ik niet zoveel doen. En daarnaast is het een feest waar mensen nou eenmaal meer middelen gaan gebruiken dan op een Jera. Je snapt toch wel dat dit een gigantische klap is voor Defqon en dat als het anders kon, ze dit wel gedaan hadden?Betere maatregel dan alle dagtickets cancelen zoals op Defqon! Netjes
Het is ontzettend zuur hoor, vooral voor de mensen die vanuit het buitenland komen en al allerlei kosten hebben gemaakt, maar dit is echt wel de juiste keuze.