Jera on Air 2025

Bij dezen dien ik een aanvraag in om de tekst op de website te veranderen. Het moet worden:

Holland’s finest punk, hardcore, metalcore & hiphop get together in Ysselsteyn.

Ik vind het een regelrechte schande dat de organisatie haar eigen naam te grabbel gooit door het boeken van een hiphopper die alleen maar over [redacted] rapt.
Ik hoop dat je deze mokerslag verwerkt krijgt. Hiphopbeer was alleszins wel enthousiast over deze boeking!

Bij dezen dien ik een aanvraag in om de tekst op de website te veranderen. Het moet worden:

Ik vind het een regelrechte schande dat de organisatie haar eigen naam te grabbel gooit door het boeken van een hiphopper die alleen maar over [redacted] rapt.
Niet schrikken, maar ze hebben die dag ook een paar vrouwen geboekt 😱

Huisregels aub!

En als je echt niet inziet waarom het woord dat je hier meermaals gebruikte geen plaats heeft op dit forum, zou ik je aanraden om dringend eens een geschiedenisboek open te slaan.

• Winning
Waarderingen: elo
Huisregels aub!

En als je echt niet inziet waarom het woord dat je hier meermaals gebruikte geen plaats heeft op dit forum, zou ik je aanraden om dringend eens een geschiedenisboek open te slaan.
Ik citeer alleen de rapper! Ik kan het ook niet helpen dat de organisatie iemand boekt die continu deze woorden gebruikt in zijn nummers en ook nog eens een totaal ander genre muziek maakt dan waar het festival voor staat (citaat op de website noemde ik al).

Denzel Curry is degene die gecanceld zou moeten worden!

Sla de lyrics van de volgens Spotify een van de top 5 nummers van Curry (Black Flag Freestyle) er maar eens op na. Ik kom uit op maar liefst 17x gebruiken van dat woord dat ik ook heel zwaar verafschuw.

Ik vind het dan ook opmerkelijk dat ik niet mag benoemen dat ik het van totale waanzin vind getuigen dat zo’n iemand geboekt wordt op een festival dat niet eens hiphop behoort te boeken volgens de eigen uitleg van waar het festival voor staat.

Laatst bewerkt:
Ik vind het wel tof dat ze ook af en toe wat anders neerzetten. Denzel Curry heb ik persoonlijk niet zoveel mee, maar Mark Foggo lijkt mij best grappig om op Jera mee te maken terwijl dat dan ook niet geboekt zou mogen worden.

hall of fame game missed the point GIF

En sfeerbeheer kan hier ook wel iets mee of doen we dat niet meer?
Ik wil deze comment even aangrijpen om het belang van onze rapporteer functie te benadrukken. Wij kunnen niet altijd online zijn of iets snel zien.

Als ik voor mezelf spreek heb ik gisteren de hele dag gewerkt met weinig mogelijkheid om het forum te checken (op heel snel de Draft even na). Ik hoef mijn dagelijks schema niet te delen natuurlijk, maar ik had pas 's avonds laat de tijd. Dan loop ik zo'n 20 uur achter op het forum. Ik lees alles wel snel door en kijk overal, dus dan had ik dit topic ook bijgelezen. Was er echter een rapportage gedaan, had ik hem meteen gecheckt. Die verschijnen voor mij namelijk in beeld en dan kan ik er prioriteit aangeven.

Dus maak gebruik van die rapporteer functie, dat maakt het ons een stuk makkelijker.

Ach Rockbeer luistert toch ook niet alleen maar naar Rock?

Ik vind het wel tof dat ze ook af en toe wat anders neerzetten. Denzel Curry heb ik persoonlijk niet zoveel mee, maar Mark Foggo lijkt mij best grappig om op Jera mee te maken terwijl dat dan ook niet geboekt zou mogen worden.
Ze hebben toch elk jaar wat ska bands?
Of heeft Mark Foggo een slechte naam door een of andere incident waar ik niets van af weet?

Nja, ik wilde het onderwerp weer terug herleiden naar een genrediscussie ipv 'andere incidenten' discussie, maar ik trek me wel weer terug in het Pinkpop forum 🙃

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread