Jera on Air 2025

Spiritbox speelt op donderdag al in Nederland met Linkin Park. Kan dus, afhankelijk van wat ze zelf willen.

Rise Against heeft op dit moment enkel tourdata tot 12 juni, dus kan licht afgeschreven worden. Kan wel, maar twee weken tussen hun laatste datum en jera lijkt veel om nog niets bekend gemaakt te hebben, met alle festivals in die weekends.

Edit, spiritbox heeft vrijdag nog wel vrij tussen Gelredome en Wembley. London is niet zo ver, dus ken wel.
Spiritbox wilt vast ook een rust dag

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Friday headliners die mij nog mogelijk lijken.

- Lorna Shore (nog vrij en dag ervoor in Stockholm. Wat teleurstellend, maar verdienen dit wel)

- Bring Me The Horizon (momenteel enkel Rock im Park/Ring. Minst waarschijnlijk, maar zou wel de felle prijsstijging kunnen verklaren)

Laatst bewerkt:

- Lorna Shore (nog vrij en dag ervoor in Stockholm. Wat teleurstellend, maar verdienen dit wel)

- Bring Me The Horizon (momenteel enkel Rock im Park/Ring. Minst waarschijnlijk, maar zou wel de felle prijsstijging kunnen verklaren)
Bmth uitgesloten.
Exclusief op rock am ring/park en zelf ook al aangegeven dat dit correct is en er geen shows bijkomen.

Lorna Shore staat in het weekend van Jera ook al op Tuska en Provinssi in Finland, dus die gaan niet komen denk ik.

Bring Me The Horizon is EU exclusief voor RaR/RiP

Gojira zal er niet staan, is echt geen Jera band en staan ook op lokkerse feesten en Dynamo. Ik verwacht eerder een A day to remember, nvm die staan op de vrijdag al op een ander festival

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nelios
Toch even geprobeerd te kijken wat er nog beschikbaar is, kom niet veel verder dan het volgende

• Flogging Molly: Provinssirock
  • A7X: Niet waarschijnlijk staan in Scandinavië dat weekend
  • In Flames: staan in Maastricht
  • Rise Against: Staan in feb in 013, misschien mogelijk
  • August Burns Red: lijken vooral augustus festivals te doen
  • Agnostic Front??? geen idee of groot genoeg
  • Bad Religion: nog geen festivals hebben een Spaanse tour in mei

Gezien ze zelf hebben gezegd dat ze met de headliner in december gingen komen, ligt die al vast. Dus zou voor de hand liggen moeten zijn? En toch vinden we hem niet. 🤣

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Toch even geprobeerd te kijken wat er nog beschikbaar is, kom niet veel verder dan het volgende

• Flogging Molly: Provinssirock
  • A7X: Niet waarschijnlijk staan in Scandinavië dat weekend
  • In Flames: staan in Maastricht
  • Rise Against: Staan in feb in 013, misschien mogelijk
  • August Burns Red: lijken vooral augustus festivals te doen
  • Agnostic Front??? geen idee of groot genoeg
  • Bad Religion: nog geen festivals hebben een Spaanse tour in mei
Flogging Molly staat al op Pinkpop

De enige band die op tour is en zou kunnen headlinen uit je lijstje is Rise Against denk ik?

Flogging Molly staat al op Pinkpop

De enige band die op tour is en zou kunnen headlinen uit je lijstje is Rise Against denk ik?
Rise Against is eigenlijk voor mij ook wel de enige die er echt een beetje uit springt

De enige mogelijke optie is inderdaad Rise Against, zou anders begod niet weten wie het zouden moeten worden. Alleen de tour van Rise Against stopt op 12 juni en hierna zijn er nog geen extra concerten. Of ze moeten iets uit de hoge hoed toveren wat niemand aan ziet komen.

Idles of Rise Against lijken me het meest logisch van wat er nu 'beschikbaar' lijkt.

Verder voor de undercard mag wat mij betreft vanaf Hellfest Defeater ook overkomen! Had die hiervoor nog nergens op een lineup voorbij zien komen

Verwachten we dat ADTR alleen als headliner komt? Kunnen die niet sub of cohead zijn voor BFMV?

Verwachten we dat ADTR alleen als headliner komt? Kunnen die niet sub of cohead zijn voor BFMV?
De donderdag is nu al stacked. In vergelijking met de timetable van 2024 maar 1 naam tekort. Kan wel, maar lijkt onhaalbaar. Zo zouden ze ook 5 dagen na elkaar moeten spelen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Staat Iggy Pop al op een Nederlands festival? Misschien ook geen typische Jera naam, maar staat op Rock Werchter en zou nog mooi matchen met Sex Pistols. Is ook headlinerwaardig.

Edit: sorry al op Down the rabbit hole.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread