Jera on Air 2025

Aangezien ze op instagram zetten in december komen er nog meer namen aan inclusief de vrijdag headliner

• Leuk
Waarderingen: Onne
Rare gedachte waarschijnlijk, maar gezien de flinke stijging van de prijs (en van de camping ticket) Misschien gaat de donderdag een volledige dag worden? Camping woensdag middag/avond al open ofzo dan?

Rare gedachte waarschijnlijk, maar gezien de flinke stijging van de prijs (en van de camping ticket) Misschien gaat de donderdag een volledige dag worden? Camping woensdag middag/avond al open ofzo dan?
Lijkt niet het geval.
Op de website staan al 'openingsuren' met de data van volgend jaar. Daarbij staat donderdag weer enkel als late namiddag.

Of een duurdere laatste headliner? Falling in Reverse zal wel meer dan een bak Jupiler vragen neem ik aan?
Bands als Knocked Loose, Turnstile en The Ghost Inside (die vrij hoog staan op Graspop) zullen ook wel aardige bedragen vragen.
Hoewel de stijging wat extreem is.

Vorig jaar combi gekocht aan €189 en dit jaar opnieuw aan €189 door die ambassador actie, dus ik klaar niet.
Maar begrijp dat €244 wel afschrikkend werkt. €63 euro meer en dan heb je 4 volwaardige dagen Graspop. Uiteraard wel ander genre.

Impericon twee dagen €160
Vainstream twee dagen €140 (early bird momenteel)

Jera on air is de nieuwe prijs gewoon niet waard. Ze gaan richting de prijzen van Pinkpop, Lowlands, zwarte cross enzovoort. Ja er zit nog 60 euro tussen maar het kwaliteit verschil van terrein, camping, grote bands enzovoort is ook mega groot. Nu heb ik het kunnen kopen voor 189 euro maar Jera vind ik echt niet boven de 200 waard voor allen het festival.

Jera on air is de nieuwe prijs gewoon niet waard. Ze gaan richting de prijzen van Pinkpop, Lowlands, zwarte cross enzovoort. Ja er zit nog 60 euro tussen maar het kwaliteit verschil van terrein, camping, grote bands enzovoort is ook mega groot. Nu heb ik het kunnen kopen voor 189 euro maar Jera vind ik echt niet boven de 200 waard voor allen het festival.
Precies, leuk voor de liefhebber, maar de prijs is absurd als je beseft dat je elke 3 jaar nagenoeg dezelfde namen krijgt.

Voor 189 euro is het volgens mij wel een redelijke deal. De affiche vind ik wel best oké, er is altijd wel herhaling. Zie je ook bij alle andere festivals, kan je gewoon niet van onderuit als je 5 podia moet vullen. Bij Jera heb je ook wel nog randanimatie en dergelijke; en een orgel joke. Heb geen ervaringen met Pinkpop, Lowlands en dergelijke, maar hoe zijn die dan beter dan Jera; of betere prijs kwaliteit?

Is afwachten of de prijs effectief 244 zal zijn. Heb hier nog nergens bevestiging vanuit Jera over gelezen. Als het zo is, is het in ieder geval een gigantische stijging tegenover de ambassador tickets… en dat vind ik het vreemdst. Zal het er niet ergens tussenin liggen?

Die prijzen zichzelf toch volledig uit de markt als ze 244 gaan vragen voor 3 dagen?
Dat zijn gewoon Graspop prijzen, en ze hebben niet de grote namen om dat te kunnen verantwoorden

• Leuk
Waarderingen: fortress_muziek
In de mail die ik gisteren van ze heb gekregen staat dat je als ambassador nog tot 30 november je weekend ticket voor 189 in plaats van 239 kunt kopen. De reguliere sale start op 2 december.

Voor 189 euro is het volgens mij wel een redelijke deal. De affiche vind ik wel best oké, er is altijd wel herhaling. Zie je ook bij alle andere festivals, kan je gewoon niet van onderuit als je 5 podia moet vullen. Bij Jera heb je ook wel nog randanimatie en dergelijke; en een orgel joke. Heb geen ervaringen met Pinkpop, Lowlands en dergelijke, maar hoe zijn die dan beter dan Jera; of betere prijs kwaliteit?

Is afwachten of de prijs effectief 244 zal zijn. Heb hier nog nergens bevestiging vanuit Jera over gelezen. Als het zo is, is het in ieder geval een gigantische stijging tegenover de ambassador tickets… en dat vind ik het vreemdst. Zal het er niet ergens tussenin liggen?
De bevestiging staat in je mail als je ambassador bent

Sluit mij ook deels bij bovenstaande aan. Voor €189,- ben je overigens zeker niet te duur uit naar mijn mening. €239,- is wel aardig aan de prijs en als de line up je net niet bevalt helemaal. Jullie vergelijken de prijzen van Pinkpop, Graspop en Werchter dat zijn inderdaad wel veel grotere festivals. Als je kijkt naar Down the Rabbit Hole €299,- en Best Kept Secret zal ook rond die koers gaan qua prijs dan zit daar geen enkel verschil meer tussen de grootste festivals in de regio. Dan ga je het meer gooien op beleving, wat bij Jera elk jaar super is. Vooral hoe het op en rondom het festival is. Ben het er ook mee eens dat als je dan wel €70,- bijlegt dat je 4 dagen graspop hebt. Dat is inderdaad uit verhouding, omdat daar bijna altijd dezelfde namen staan en grotere headliners. De headliners van Jera zijn daar sub headliner of staan nog lager op de poster.

Hoeveel was een dagticket vorig jaar?

Edit: laat maar, online gevonden.

• Donderdag: €99,-
  • Vrijdag: €107,50
  • Zaterdag: 107,50
  • Zondag: €99,-
  • Combi: €189,- (do t/m za)
  • 3+1: €244,- (do t/m zo)

Sluit mij ook deels bij bovenstaande aan. Voor €189,- ben je overigens zeker niet te duur uit naar mijn mening. €239,- is wel aardig aan de prijs en als de line up je net niet bevalt helemaal. Jullie vergelijken de prijzen van Pinkpop, Graspop en Werchter dat zijn inderdaad wel veel grotere festivals. Als je kijkt naar Down the Rabbit Hole €299,- en Best Kept Secret zal ook rond die koers gaan qua prijs dan zit daar geen enkel verschil meer tussen de grootste festivals in de regio. Dan ga je het meer gooien op beleving, wat bij Jera elk jaar super is. Vooral hoe het op en rondom het festival is. Ben het er ook mee eens dat als je dan wel €70,- bijlegt dat je 4 dagen graspop hebt. Dat is inderdaad uit verhouding, omdat daar bijna altijd dezelfde namen staan en grotere headliners. De headliners van Jera zijn daar sub headliner of staan nog lager op de poster.
Ik kan me wel redelijk in je punt vinden, en vind zeker 189 een mooie prijs. Verder verwacht ik dat er op de vrijdag en zaterdag nog wel wat grotere namen bijkomen die de prijsstijging kunnen verantwoorden. Zeker ook omdat volgens mij pas de helft van de namen bekend is.

Hurricane in duitsland vraagt ook 239 voor 3 dagen maar die hebben wel oa Greenday en The Prodigy als headliners.

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Zou dit trouwens een logische invulling van de donderdag kunnen zijn? Vergeleken met de voorgaande jaren zijn er op donderdag 16 bands die spelen.

Eagle:
Bullet for my Valentine
The Ghost Inside
Jinjer
Polaris

Vulture
Motionless in White
Heaven Shall Burn
Fit for an Autopsy
Paleface Swiss

Buzzard
Bad Wolves
Kim Dracula
Split Chain
Pain of Truth

Hawk
Chaser
t.b.a
t.b.a
Trophy Eyes

Zou dit trouwens een logische invulling van de donderdag kunnen zijn? Vergeleken met de voorgaande jaren zijn er op donderdag 16 bands die spelen.

Eagle:
Bullet for my Valentine
The Ghost Inside
Jinjer
Polaris

Vulture
Motionless in White
Heaven Shall Burn
Fit for an Autopsy
Paleface Swiss

Buzzard
Bad Wolves
Kim Dracula
Split Chain
Pain of Truth

Hawk
Chaser
t.b.a
t.b.a
Trophy Eyes

Bij hun vorige passage was The Ghost Inside afsluiter van Vulture dacht ik. Zou ook maar weer zo kunnen zijn. Met dan Motionless in White op de Eagle.
Zal dicht bij de werkelijkheid zitten.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread