Hier ook SOAD @ Dusseldorf, poh wat was het gruwelijk vet zeg. Zoals xydroh al aangeeft, er zat gewoon geen rustmoment in, de ene klapper na de andere, en vanaf seconde 1 ging het al helemaal los om ons heen. Geweldige setlist, Aerials afvinken was ook echt een bucketlist dingetje (maar eigenlijk deze hele show wel). En ook die streak op het einde, terwijl ik net tegen m'n maat zei: ik denk dat we Forest niet meer gaan krijgen, en jawel 10 seconde later starten ze hem in
en Sugar is ook gewoon de beste afsluitplaat die je voorgeschoteld kan krijgen, helemaal los.
Als je zulke hoge verwachtingen hebt, ben je bijna bang dat het alleen maar tegen kan vallen, maar niks was minder waar. Echt eentje voor in de boeken en misschien wel het beste (of zeker 1 van de beste) concerten waar ik geweest ben!
Nu nog even naar de pop up store, proberen die groene jersey te scoren, en daarna nog even de barstreet onveilig maken
Als je zulke hoge verwachtingen hebt, ben je bijna bang dat het alleen maar tegen kan vallen, maar niks was minder waar. Echt eentje voor in de boeken en misschien wel het beste (of zeker 1 van de beste) concerten waar ik geweest ben!
Nu nog even naar de pop up store, proberen die groene jersey te scoren, en daarna nog even de barstreet onveilig maken