Het Ultieme Festivalverhaal - Win een festivalreis van Festival Travel!

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
https://www.destentor.nl/dronten/trouwe-lowlandsganger-liet-een-editie-schieten-mijn-dochter-werd-geboren~af35d300/
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
JB. wrote:
Haha, wat een machtig mooi verhaal. Dit had stiekem wel een goede kans gemaakt om de top10 te halen ?
Ook mooi om te zien dat je jouw jonge dochter meeneemt naar Bullet For My Valentine. Kan niet vroeg genoeg beginnen.

Ha, ha, ha, net zoals het gaat als ik met vrienden ga. Ik trek mijn eigen programma en als je mee wilt, superleuk, maar ik ga me niet aanpassen. Ook niet aan mijn dochter. Een muzikale en festivalopvoeding is belangrijk ?
Ze is nu wat ouder, maar ondertussen al Nothing But Thieves, Halestorm en Lower than Atlantis samen gezien. Die eerste 2 in de HMH/Afas en die laatste in de kleine zaal van de Melkweg. Leuke band trouwens.
Dus ze wil nog met haar ouwe pa op stap! Ben je ook weer opgelucht, denk ik.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
519
Haha, wat cool. Ik miste ook een editie vanwege de geboorte van mijn zoon (kwam op 11 augustus 2012 ter wereld, had tot dat moment 8 edities meegemaakt). De echte liefde voor Lowlands is daarna niet helemaal meer teruggekomen. 2013 ben ik nog geweest, maar ik merkte dat andere festivals toch beter bij me zijn gaan passen en ook veel vrienden wilden niet meer mee. 2017 nog met een klein groepje geweest, maar daar is het tot nu toe bij gebleven. Mocht er dit jaar toch een editie komen, ga ik wel mijn uiterste best doen om er nog bij te zijn...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
@Marc wrote:

JB. wrote:
Haha, wat een machtig mooi verhaal. Dit had stiekem wel een goede kans gemaakt om de top10 te halen ?
Ook mooi om te zien dat je jouw jonge dochter meeneemt naar Bullet For My Valentine. Kan niet vroeg genoeg beginnen.


Ha, ha, ha, net zoals het gaat als ik met vrienden ga. Ik trek mijn eigen programma en als je mee wilt, superleuk, maar ik ga me niet aanpassen. Ook niet aan mijn dochter. Een muzikale en festivalopvoeding is belangrijk ?
Ze is nu wat ouder, maar ondertussen al Nothing But Thieves, Halestorm en Lower than Atlantis samen gezien. Die eerste 2 in de HMH/Afas en die laatste in de kleine zaal van de Melkweg. Leuke band trouwens.

Dus ze wil nog met haar ouwe pa op stap! Ben je ook weer opgelucht, denk ik.

Hahaha.. hier hetzelfde, mijn 2 dochters zouden afgelopen jaar meegaan voor weekend Bospop, totdat Corona roet in het eten gooide... wél komen ze regelmatig kijken als die ouwe met zijn bandje in de omgeving moet spelen... (nu dus ook niet...) het volgende familie uitje staat voor oktober, Deep Purple in Ziggodome, mét ook de schoonzoons erbij.. de kleinkids worden dan bij Oma gedumpt die dag... Hopelijk gaat dat door.. had me al zó verheugd op dat weekend Bospop... jammer... hopelijk komende zomer!
Zo zie je maar: Er zijn er hier veel die de kids een passende muzikale opvoeding geven, en zo hoort het ook ! nice job folks! :-D
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Ik verwacht toch wel dat jullie op mijn verhaal stemmen, toch? Ik bedoel. Hoe kan mijn verhaal dat ik tegen de headliner bots tijdens het dobberen op het water geen goed verhaal zijn voor mensen? :D
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
@Marc wrote:

JB. wrote:
Haha, wat een machtig mooi verhaal. Dit had stiekem wel een goede kans gemaakt om de top10 te halen ?
Ook mooi om te zien dat je jouw jonge dochter meeneemt naar Bullet For My Valentine. Kan niet vroeg genoeg beginnen.


Ha, ha, ha, net zoals het gaat als ik met vrienden ga. Ik trek mijn eigen programma en als je mee wilt, superleuk, maar ik ga me niet aanpassen. Ook niet aan mijn dochter. Een muzikale en festivalopvoeding is belangrijk ?
Ze is nu wat ouder, maar ondertussen al Nothing But Thieves, Halestorm en Lower than Atlantis samen gezien. Die eerste 2 in de HMH/Afas en die laatste in de kleine zaal van de Melkweg. Leuke band trouwens.

Dus ze wil nog met haar ouwe pa op stap! Ben je ook weer opgelucht, denk ik.

Ha, ha, zolang ik betaal en het in haar straatje ligt nog wel. Ik verwacht iets meer van de jongste. Die zingt wat meer mijn muziek mee. Maar mag tot nu toe niet klagen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
@Marc wrote:
https://www.destentor.nl/dronten/trouwe-lowlandsganger-liet-een-editie-schieten-mijn-dochter-werd-geboren~af35d300/

Haha, wat cool. Ik miste ook een editie vanwege de geboorte van mijn zoon (kwam op 11 augustus 2012 ter wereld, had tot dat moment 8 edities meegemaakt). De echte liefde voor Lowlands is daarna niet helemaal meer teruggekomen. 2013 ben ik nog geweest, maar ik merkte dat andere festivals toch beter bij me zijn gaan passen en ook veel vrienden wilden niet meer mee. 2017 nog met een klein groepje geweest, maar daar is het tot nu toe bij gebleven. Mocht er dit jaar toch een editie komen, ga ik wel mijn uiterste best doen om er nog bij te zijn…
Ik hoop voor je dat als het doorgaat, dat het lukt. Qua sfeer en diversiteit is het voor mij nog altijd een topfestival. Hopelijk tot in de polder in augustus.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ik verwacht toch wel dat jullie op mijn verhaal stemmen, toch? Ik bedoel. Hoe kan mijn verhaal dat ik tegen de headliner bots tijdens het dobberen op het water geen goed verhaal zijn voor mensen? ?

Sorry Pim, mooi verhaal en ik zie het helemaal voor me, maar heb met mijn hart gestemd. (Voel me nu wel schuldig)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik verwacht toch wel dat jullie op mijn verhaal stemmen, toch? Ik bedoel. Hoe kan mijn verhaal dat ik tegen de headliner bots tijdens het dobberen op het water geen goed verhaal zijn voor mensen? ?

Ik heb je een like gegeven hoor. Zoals alle forum gebruikers die een verhaal hebben ingeleverd :D
Trots!

Wel bizar trouwens dat je hem ook herkende zonder zwarte t-shirt.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Verassende winnaar.... had ik niet verwacht. Lijkt zelfs op sterk verhaal ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Gerben heeft een goede inhaalslag gemaakt dan. Terechte winnaar in mijn ogen, zo'n absurd verhaal.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Verassende winnaar…. had ik niet verwacht. Lijkt zelfs op sterk verhaal ?
Ja precies. Flink in stemmen gestegen! Stond gister nog 80 stemmen achter. Ben best wel benieuwd naar de hoeveelheid stemmen!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
@Marc wrote:
Verassende winnaar…. had ik niet verwacht. Lijkt zelfs op sterk verhaal ?

Ja precies. Flink in stemmen gestegen! Stond gister nog 80 stemmen achter. Ben best wel benieuwd naar de hoeveelheid stemmen!
Dat ook, maar vooral het verhaal an sich kwam nogal ongeloofwaardig over voor mij. Vooral richting het einde en toen verloor ik ook eerlijk gezegd mijn interesse. Zoals jouw verhaal of die van Sjoerd, zijn minder spectaculair, maar komen wat geloofwaardiger over.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Hij heeft inderdaad de laatste dag heel veel stemmen nog bij elkaar geraapt. Verschil tussen de eerste en derde plaats was uiteindelijk maar 20 punten. Die staken er met z'n drieën met kop en schouders bovenuit.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Misschien gaat dit pijn doen Pim, maar je vroeg er zelf naar :)

Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Gerben - 326 stemmen
Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Sjoerd - 308 stemmen
Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Pim - 306 stemmen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Misschien gaat dit pijn doen Pim, maar je vroeg er zelf naar ?

Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Gerben – 326 stemmen
Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Sjoerd – 308 stemmen
Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Pim – 306 stemmen

Jammer Pim en jammer dat er geen brons was....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Misschien gaat dit pijn doen Pim, maar je vroeg er zelf naar ?

Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Gerben – 326 stemmen
Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Sjoerd – 308 stemmen
Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Pim – 306 stemmen
Hoeveel geld moet er bijgelegd worden voor een derde prijs? :) Dit is toch best lullig.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
JB. wrote:
Misschien gaat dit pijn doen Pim, maar je vroeg er zelf naar ?

Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Gerben – 326 stemmen
Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Sjoerd – 308 stemmen
Stem op het Ultieme Festivalverhaal van Pim – 306 stemmen

Hoeveel geld moet er bijgelegd worden voor een derde prijs? ? Dit is toch best lullig.

Mee eens
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Verrassende uitslag ja, nou ben ik geen kenner van dat DOUR festival, maar wat ik wel vreemd vind is: ,, het was modderig" en ,,de zaal ging helemaal los..." een festival mét een zaal ? vreemde combi dan... maar zoals ik al zei: ik ben er niet mee bekend... :roll: wellicht een verspreking..?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken