Dat begrijp ook hoor.. ik ook pissed of hoe de organisatie omging met het onweer. En al helemaal als er al 2x slachtoffers zijn gevallen... Ik heb Pinkpop 2014 ook meegemaakt. En dat was echt stukken beter georganiseerd. Men vertelde duidelijk wat je wel en niet moest doen. En Eric Corton bracht echt veel rust destijds bij het publiek. Bij RAR had ik totaal het idee dat je aan je lot werd over gelaten. Op het onweer filmpje hoor je ook duidelijk die "piepjes" als ze gaan praten. Daar heb ik ook oprecht echt een lichte trauma aan overgehouden. Als ik dit nu terug hoor krijg ik nog kriebels over mijn hele lichaam... vreselijk. Ook nog steeds met het besef dat er gewonden zijn gevallen.Je hebt wel gelijk Indiaan, maar ik was zoals ook mijn vrienden teleurgesteld in de mentaliteit van bijv. de organisatie aldaar… tijdens dat slechte weer was het parkingbeheer ook nergens te vinden… men werd aan hun lot over gelaten naar het schijnt… kun je dus naar hartenlust auto’s openbreken… die van de vrienden bleek niet de enige… naderhand is er een klacht ingediend bij de org. Nooit iets van vernomen… Over het terrein kan ik niet oordelen, ben er immers niet geweest… weet wel dat ik in Nederland zoiets heb meegemaakt op Arrow rock te Biddinghuizen… een grote vette baggerboel na 1 nacht regen op die kleibodem…. Dixies/zuilen die niet werden geledigd waarna ze door dronken nitwits werden omgeduwd… lekker hoor… het is dus overal wat.. maar je betaald overal vet voor parkeren, dan mag er ook wel toezicht zijn, of niet dan ? Op RAR was de parking bewaking gewoon gevlucht… centjes binnen ? Auf wiedersnitzel !
Sinds dien ben ik extra alert op onweer tijdens festivals. Zo was ik ook niet op mijn gemak bij BKS 2018 toen tijdens Interpol het ging onweren.