Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb op het laatste 10 namen moeten schrappen want het bleek dat we dit jaar maar 30 namen mochten doorgeven.
Van die 10 zijn er gisteren 3 aangekondigd
0
Midnight Generation
PUP
Karen Dió
LA LOM
Basht
Ben Ellis
Radio Free Alice
Keo
Scene Queen
Cardinals
overpass
VOILÀ
Ecca Vandal
Florence Road
Man/Woman/Chainsaw
The New Eves
Psychonaut
House Of Protection
Last Train
Westside Cowboy
Chezile
6 keer totaal werden de volgende artiesten wel genoemd 3
The Warning @musicislife@Jantje e @Joss
Ik heb er nog 6 juist van de drop van vandaag, wat mijn totaal op het eerste zicht op 15/30 juiste namen brengt. Nipt geslaagd . Heel leuk om eens mee te doen. Volgende keer wacht ik wel met inzenden tot de Primavera affiche gekend is, veel obvious grote namen gemist daardoor.
Laatste artiesten zijn gedropt. Aangezien Werchter zegt dat de lijst compleet is volgt straks de einduitslag.
Deze laatste 25 zijn als volgt voorspeld. 0
Elvis Costello & The Imposters with Charlie Sexton
Balu Brigada
Bente
Monza
Good Neighbours
Kae Tempest
Harry Mack
Don West
Adrian Quesada's Trio Asesin
Linka Moja
Bad Nerves
Cory Wong
Darren Kiely
HAEVN
Jessie Murph
Tsar B
Wat een verschuiving in de top 3 @RutgerGM maakt een sprong van plek 17 naar 3. Aangezien hij zijn voorspelling 7 dagen eerder postte dan @slyke eindigt hij hoger. @c7! verliet de vierde plek en wordt 2e en prolongeert op een half puntje na zijn titel net niet. @Everyknight wordt met 18 van de 30 goede voorspellingen de winnaar van deze editie.
Het is weer maar eens gebleken dat je met je verstand moet spelen en niet met je hart . Kaat van Stralen en Yong Yello waren binnenkoppers natuurlijk.
Eerste keer meegedaan. Volgend jaar beter!