Het grote Presale topic

Werden echt heel veel kaarten voor Wildeburg aangeboden op TS dit jaar. Dacht eigenlijk dat WB standaard doorverkoop via TS deed.
Ja het ding is dus dat Wildeburg een minimale prijs had gezet op de doorverkoop tickets, maar daar ontstond een soort stuwmeer van kaartjes met dezelfde prijs die niet verkocht werden. Op een gegeven moment is dat los gelaten

Ja het ding is dus dat Wildeburg een minimale prijs had gezet op de doorverkoop tickets, maar daar ontstond een soort stuwmeer van kaartjes met dezelfde prijs die niet verkocht werden. Op een gegeven moment is dat los gelaten
Begrijp wel dat je liever niet hebt dat kaarten worden doorverkocht zolang ze nog niet uitverkocht zijn. En dat een grote hoeveelheid goedkope kaartjes er slecht uitziet als de nieuwe editie weer voor de volle prijs in de verkoop gaat.

Maar als je uitverkocht bent is elke bezoeker die alsnog komt iemand die geld komt uitgeven.

Anyway, we zien wel wat er gebeurt, wil LK wel een keer proberen, maar niet voor de 120 euro die je nu betaalt.

Heeft er iemand toevallig een pre sale code ontvangen vanuit het afgelaste concert van soulwax in Amsterdam en die niet gaat naar het concert in Tilburg 013, mij zou je er blij mee maken

Presale voor Lentekabinet. Code is: SPRING2026

Opvallend:
Ja Ik ken de projectmanager van Dekmantel/Lentekabinet en ze zei dat door de verkoop van de swap kaartjes, het festival echt enorme verliezen heeft geleden afgelopen editie. Financieel was het zelfs even spannend. Ze verwachten een beetje dat de trouwe fanbase de kaartjes sowieso wel koopt en daarop doorgaat.

Dit jaar zullen ze daar geen last van hebben natuurlijk, maar als iedereen erachter komt dat je toch niet kan doorvekopen voor een lager bedrag, verlies je echt veel bezoekers het jaar erop.

Ja Ik ken de projectmanager van Dekmantel/Lentekabinet en ze zei dat door de verkoop van de swap kaartjes, het festival echt enorme verliezen heeft geleden afgelopen editie. Financieel was het zelfs even spannend. Ze verwachten een beetje dat de trouwe fanbase de kaartjes sowieso wel koopt en daarop doorgaat.

Dit jaar zullen ze daar geen last van hebben natuurlijk, maar als iedereen erachter komt dat je toch niet kan doorvekopen voor een lager bedrag, verlies je echt veel bezoekers het jaar erop.
Echt belachelijk dat je kaarten niet mag verkopen onder de prijs. Prima als je het niet via ticketswap wil doen en die 13 procent in je eigen zak wil steken als festival.
Nu moet je als er veel aanbod is, maar net geluk hebben dat iemand jouw kaarten koopt.

Wat een prijsverschil tussen Weert en Rock Zottegem voor ome Neil. In België € 99 voor een regulier ticket en € 129 voor de golden circle. Verkoop is daar reeds gestart!

Wat een prijsverschil tussen Weert en Rock Zottegem voor ome Neil. In België € 99 voor een regulier ticket en € 129 voor de golden circle. Verkoop is daar reeds gestart!
Van waar haal je die informatie want de site van Rock Zottegem geeft daar niets over aan ;-)

Van waar haal je die informatie want de site van Rock Zottegem geeft daar niets over aan ;-)
Via de pre-sale:

Vrijdagticket
10 juli - Neil Young
€ 99,00

Vrijdagticket - Jongeren
10 juli - Neil Young
€ 40,00

Vrijdagticket - Golden Circle
10 juli - Neil Young
€ 129,00

Extra's
Drankvouchers - 10 bonnen
€ 33,30

Camping
€ 15,00

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan
Zottegem heeft volgens mij een capaciteit van 15.000. Zal vlot gaan verwacht ik.

Zottegem heeft volgens mij een capaciteit van 15.000. Zal vlot gaan verwacht ik.
Denk dat in de pre-sale al veel kaarten worden verkocht (in elk geval voor de vrijdag). Zou me niet verbazen als het voor de reguliere verkoop al bijna uitverkocht is.

Users who are viewing this thread