Het Grote Graspop Informatie & Vragen topic!

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Wij logeren voor de volgende editie op zo'n 10 km van het festivalterrein en zouden ons dagelijks verplaatsen met de fiets.

Kan er iemand vertellen hoe de fietsenstallingen opgebouwd zijn? Zijn er degelijke beugels of insteekrekken voorzien om de fietsen aan vast te maken?
Er zijn degelijke insteekrekken voorzien voor je fiets in vast te zetten er zijn ook 2 grote fietsparkings op 500m van de ingang van het terrein voor camping inferno.
Wel zelf een slotje voorzien natuurlijk voor de rest loopt het vrij vlot denk ik op de fietsparking.

• Leuk
Waarderingen: Rellie80
ja dat weet ik dat was vorige keer ook zo ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die zoveel lopen te vissen die gewoon 10 muntjes hebben of wat dan ook ik snap het niet ik heb vorige keer echt gewoon de halve iInferno afgestruind voor één zak vol met blikjes
Ik dacht dat jullie met gemak 2 zakken per dag vol hadden met blikken😆

• Haha
Waarderingen: Slyder73x
Er zijn degelijke insteekrekken voorzien voor je fiets in vast te zetten er zijn ook 2 grote fietsparkings op 500m van de ingang van het terrein voor camping inferno.
Wel zelf een slotje voorzien natuurlijk voor de rest loopt het vrij vlot denk ik op de fietsparking.
Fietsparking is ook bewaakt. Je krijgt een bonnetje en die moet je laten zien als je eruit gaat.

(Tip: maak een foto van het bonnetje)

Heb zelf afgelopen edities park & bike gedaan. Dat is mij eigenlijk prima bevallen. Je parkeert gratis en moet dan een klein stukje fietsen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Rellie80
Kan je dat ook meerdere keren per dag doen?
In theorie ja, maar misschien wel op shiftwissels letten, wij van de bemensing zijn niet zo achterlijk als we lijken ;)

(niet dat het mij veel uitmaakt als iemand meerdere keren langskomt, des te vriendelijker de begroeting!)

• Geweldig
Waarderingen: nikita
In theorie ja, maar misschien wel op shiftwissels letten, wij van de bemensing zijn niet zo achterlijk als we lijken ;)

(niet dat het mij veel uitmaakt als iemand meerdere keren langskomt, des te vriendelijker de begroeting!)
Hoewel ik zowat iedereen van medewerkers op graspop erg vriendelijk en vrolijk vind, sprongen die van de fietsenstalling er wel uit toen ik in het modderjaar niet op de camping sliep en telkens met de fiets toekwam. Weer of geen weer, maar jullie stonden er allemaal met een grote glimlach en een leuke begroeting.

• Geweldig
Waarderingen: WTTNightMare
Kan je vanaf camping The Crypt makkelijk doorsteken naar het festivalterrein via de Boneyard camping of moet je hier helemaal omheen lopen via de Stenehei weg?

Kan je vanaf camping The Crypt makkelijk doorsteken naar het festivalterrein via de Boneyard camping of moet je hier helemaal omheen lopen via de Stenehei weg?
Via de boneyard is er een pad gemaakt in het midden.

Oke dankjewel. Ik dacht dat je niet met een The Crypt bandje de Boneyard camping op kon.

Oke dankjewel. Ik dacht dat je niet met een The Crypt bandje de Boneyard camping op kon.
Je kan ook niet daadwerkelijk de camping op. Er loopt een boulevard achtig verlicht pad dwars door Boneyard. Dit pad is helemaal voorzien van hekwerken zodat je de camping niet op kan

• Leuk
Waarderingen: Joeri

Users who are viewing this thread