Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
De zangeres bij Fleddy Melculy blijkt dus ene Line De Dauw te zijn.

Nog nooit van gehoord maar in de comments bij het bericht van Fleddy veel mensen die haar blijkbaar wel kennen.

De zangeres bij Fleddy Melculy blijkt dus ene Line De Dauw te zijn.

Nog nooit van gehoord maar in de comments bij het bericht van Fleddy veel mensen die haar blijkbaar wel kennen.
't Was en blijft voor mij toch maar "metal" van den Aldi ;)

Nou dat! Fleddy wordt vaak afgedaan als partyband. En op de eerste cd is dat deels waar. Maar dat is inmiddels echt wel veranderd
Nou, ook op het eerste album stelden ze al grove sociale misstanden aan de kaak, zoals niet-metalheads die T-shirts van Metallica bij de H&M kopen enzo.. ;)

De nieuwe MiW stelt me toch enigsins teleur. Geen echt slechte songs, ook geen uitschieters. Afraid Of The Dark blijft het beste nummer voor mij. 2 problemen die ik heb met het album:
1. Er zit naar mijn mening geen echte, natuurlijke flow in
2. De lyrics zijn echt wel ondermaats t.o.v. eerdere albums. Soms zelfs zwak te noemen.

Iemand omschreef het alsof er een tikkeltje Falling In Reverse in zat (Ironisch, gezien Ronnie's opmerkingen over MiW), en ergens kan ik daar wel inkomen. Nu, er zitten ook een paar magistrale breakdowns in (eveneens een paar elektronische) die live gaan inslaan. Mijn conclusie: dit had het album kunnen zijn die hen naar hogere spots katapulteert, maar mij lijkt het eerder niet.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread