Guns N' Roses

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Voor TW Classic is er nog geen wachtrij, wellicht handig voor mensen die net als mij in de buurt van de grens wonen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Voor TW Classic is er nog geen wachtrij, wellicht handig voor mensen die net als mij in de buurt van de grens wonen.
Ik heb met mijn vrouw al besloten naar Goffert te gaan... Misschien als ik geen kaartje kan krijgen voor Nijmegen en er nog wel kaarten voor TW blijken te zijn.

Maar optie is wel bedacht... Vanuit Landgraaf scheelt het misschien net een kwartiertje verschil Werchter of Nijmegen.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
SanderA wrote:
Voor TW Classic is er nog geen wachtrij, wellicht handig voor mensen die net als mij in de buurt van de grens wonen.


Ik heb met mijn vrouw al besloten naar Goffert te gaan… Misschien als ik geen kaartje kan krijgen voor Nijmegen en er nog wel kaarten voor TW blijken te zijn.

Maar optie is wel bedacht… Vanuit Landgraaf scheelt het misschien net een kwartiertje verschil Werchter of Nijmegen.


voor ons ook eerst goffert proberen en dan nog kijken als dat niet lukt tw overwegen dat is het voordeel van wonen in limburg
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Voor mij vanuit Maastricht is het prima te doen naar Werchter. Dit jaar ook naar Bruce Spingsteen geweest vanuit Maastricht.

En de zaterdag is voor mij gunstiger.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Is eigenlijk het enige voordeel van wonen in Limburg, alles in de randstad ben je 4 x zo lang aan het reizen dan de duur van het concert waar je heen gaat.... :mrgreen:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Ticketmaster is goed druk! Sta in de rij om vrienden te helpen met kaarten. Als je niet zelf aan kaarten hoeft te geraken, sta je er toch iets relaxer in.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
De hype heeft inderdaad gewerkt... Hier ook in de wachtrij. Succes allemaal!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Nu in de rij staan heeft nog geen enkele zin. Precies op het tijd dat de verkoop begint wordt de bak random ververst.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vreemd hoor omdat het bij de Amex echt rustig was. Misschien dat ze de hype toch hoog wilen houden.

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Nu in de rij staan heeft nog geen enkele zin. Precies op het tijd dat de verkoop begint wordt de bak random ververst.
Dat zeggen ze ja... Mijn ervaring is dat de browser waar je 'rondje' bijna vol is vlak voor 10 uur, ook altijd de eerste is die erdoorheen komt.

We gaan het zien...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Vreemd hoor omdat het bij de Amex echt rustig was. Misschien dat ze de hype toch hoog wilen houden.
Denk dat het aantal Amex gebruikers in Nederland niet zo hoog ligt. CC's zijn hier toch veelal Mastercard en een enkele VISA.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
JAAAA..... Take me down to Goffertpark!!! Where the grass is green....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken