Guns N' Roses

Timmetje wrote:
Jemig. €94,50 voor een gewoon kaartje. €135,- voor de Golden Circle. €400,- als je eerder naar binnen wil met Golden Circle kaartjes. €1000,- voor een VIP kaart. Wat een belachelijke prijzen!

Ik veronderstel dat je met ‘belachelijk’ te duur bedoelt? Als dat het geval is… vorig jaar €100 en €161 voor Golden Circle voor Bruce Springsteen. Als ge GnR goedkoper kan zetten dan Bruce, doe je het heel goed vind ik.

€135,- voor golden circle en €400,- om een uur eerder naar binnen te mogen met je Golden Circle ticket vind ik belachelijk.

Thijs wrote:
Timmetje wrote:
Jemig. €94,50 voor een gewoon kaartje. €135,- voor de Golden Circle. €400,- als je eerder naar binnen wil met Golden Circle kaartjes. €1000,- voor een VIP kaart. Wat een belachelijke prijzen!

Ik veronderstel dat je met ‘belachelijk’ te duur bedoelt? Als dat het geval is… vorig jaar €100 en €161 voor Golden Circle voor Bruce Springsteen. Als ge GnR goedkoper kan zetten dan Bruce, doe je het heel goed vind ik.

€135,- voor golden circle en €400,- om een uur eerder naar binnen te mogen met je Golden Circle ticket vind ik belachelijk.

Prijzen in België...http://focus.knack.be/entertainment/muziek/guns-n-roses-headliner-op-tw-classic-2017/article-normal-785565.html

91 Euro is, zeker als ze er een mooi festivaldag van maken, best wel schappelijk.

Dat is een pak goedkoper gezien het feit dat je er daar een festivaldag bij krijgt! Daarbij vergeleken is €94,50 voor enkel Guns n Roses in het Goffert vrij prijzig.

Dat is een pak goedkoper gezien het feit dat je er daar een festivaldag bij krijgt! Daarbij vergeleken is €94,50 voor enkel Guns n Roses in het Goffert vrij prijzig.

Ik denk dat het allebei binnen een paar uur uitverkocht zal zijn....

94,50 ga ik er wel voor betalen...ik denk niet dat je ze in de originele bezetting nog vaak kunt zien.

Timmetje wrote:

Ja, maar je gaat GnR toch niet vergelijken met the Boss hé (qua live ervaring)? Die eerste is meermaals uitgeroepen tot de slechtste live acts en die tweede vaak tot de beste. Ook qua back catalog moet GnR echt wel onderdoen voor Springsteen. Is Slash dan echt zoveel beter dan die vorige gitarist? Hoor je dat live?

Ik hem toch wel eens een recensie gelezen waarbij de toenmalige leadgitarist het onderspit moest delven tov Slash. Dus dat verschil is er wel degelijk. Zou ook raar zijn als dat niet zo zijn.....

Thijs wrote:
Timmetje wrote:

Ja, maar je gaat GnR toch niet vergelijken met the Boss hé (qua live ervaring)? Die eerste is meermaals uitgeroepen tot de slechtste live acts en die tweede vaak tot de beste. Ook qua back catalog moet GnR echt wel onderdoen voor Springsteen. Is Slash dan echt zoveel beter dan die vorige gitarist? Hoor je dat live?

Ik had het ook niet per se over wie de beste liveshow geeft. Ik ken zelf weinig van deze artiesten dus daar ga ik mijn mening niet over geven. Ik bedoelde gewoon dat over het algemeen toch gedacht wordt dat GnR een pak duurder is om te boeken dan Bruce? Ik zou verwachten dat de tickets duurder worden aangezien de hoofdact hun meer heeft gekost. Natuurlijk kunnen ze dit jaar ook gewoon een slecht randprogramma zetten om de prijs te drukken...

Is t mogelijk dat hier een sorteer van mini festival van gemaakt wordt? Is ook een keer gedaan met mumford and sons namelijk toen ze in de goffert speelden.

Is t mogelijk dat hier een sorteer van mini festival van gemaakt wordt? Is ook een keer gedaan met mumford and sons namelijk toen ze in de goffert speelden.

Volgens mij was dat in 2006 ook het geval, toen waren Bloodsimple, Sattelite Party en Alice In Chains voorprogramma..als ik me goed herinner.. gezien het aanvangsttijdstip verwacht ik nu toch wel 2 voorprogramma's... zou mooi zijn als ze een beetje dezelfde support acts mee nemen als in de VS (The Cult, Lenny Kravitz)

Op het GnR forum vinden ze dat Europa er wel wat karig vanaf komt. Enkele grote Europese steden hebben niet eens een concert. Ook is er (nog) maar 1 datum in the UK..
Daar wordt al geopperd dat er in 2018 een tweede leg voor Europa aan de tour wordt toegevoegd.............

Waarom spreken mensen hier trouwens over kaarten voor 95 eu ipv 85?? Op de site van mojo staat dat reguliere tickets 85 gaan kosten of is die 95 met 10 eu servicekosten??

wij proberen vrijdag…. patience!!!!

suc6

TX.....voor dit soort dingen heb ik dus een AMEX. Jij ook succes vrijdag

Users who are viewing this thread