Guns N' Roses

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Je moet ook wel gek zijn om dit Golden Circle tickets te halen, helemaal omdat er ook nog Early Golden Circle tickets zijn.
 

MyMusic

Playlistbediener
1 dec 2014
36
0
Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit snel uitverkoopt, in Ahoy 2012 was het schandalig leeg... komen er nu opeens 50.000 mensen omdat Slash terug is?...denk het niet... ik denk dat ze blij mogen zijn als ze 25.000 kaarten verkopen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit snel uitverkoopt, in Ahoy 2012 was het schandalig leeg… komen er nu opeens 50.000 mensen omdat Slash terug is?…denk het niet… ik denk dat ze blij mogen zijn als ze 25.000 kaarten verkopen
Ja, reünie en hype zijn de grote factor in dat verhaal. Dat gaat nu snel gaan verwacht ik.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ik ben benieuwd of het makkelijk gaat om morgen tickets te scoren voor het concert van guns n roses. Ik verwacht dat het snel is uitverkocht. Weet iemand eigenlijk hoeveel mensen er in het Goffert park kunnen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nu nog steeds kaarten voor de presale van Amex te kopen...ik kwam er ook meteen door bij die presale van Guns. In tegenstelling tot zo een presale van Coldplay of FF was het echt makkelijik.

Nu kunnen er ook veel meer in dan in de ziggo dus ik denk dat het morgen gewoon eventjes wachtrij is en dan kaarten kopen.



Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit snel uitverkoopt, in Ahoy 2012 was het schandalig leeg… komen er nu opeens 50.000 mensen omdat Slash terug is?…denk het niet… ik denk dat ze blij mogen zijn als ze 25.000 kaarten verkopen

Dat is de chemie en ik denk ook dat Axl echt ouder en wijzer is geworden..nog steeds wel een arrogante lul maar niet zo extreem als ie was. Plus de setlist is gewoon jammie, echt erg leuk met Coma als uitschieter.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Zat nog wel te denken dat de Duitse data op grote afstand van Nijmegen zijn. Dus er zal wel een een grote groep Duitsers zijn die kaarten proberen te scoren voor de NL show, dit zal dus ook de eventuele uitverkoop versnellen.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Nou dan hopen we maar dat het morgen gaat lukken, hopelijk niet dat die duitsers allemaal naar nijmegen komen!
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
ik ben aan het proberen om via american express kaarten te kopen maar hij zegt uw betaling kan niet worden uitgevoerd probeer een andere betalingsmanier terwijl mijn american express kaart nog geldig is. weet iemand wat ik moet doen want ik wil mijn kaarten graag al hebben voor morgenvroeg 10:00
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit snel uitverkoopt, in Ahoy 2012 was het schandalig leeg… komen er nu opeens 50.000 mensen omdat Slash terug is?…denk het niet… ik denk dat ze blij mogen zijn als ze 25.000 kaarten verkopen

Dat maakt een wereld van verschil.
Ik denk dat er heel veel van mijn generatie dit GNR wil zien en dat de GNR van 2012 ze geen hol kan schelen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
MyMusic wrote:
Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit snel uitverkoopt, in Ahoy 2012 was het schandalig leeg… komen er nu opeens 50.000 mensen omdat Slash terug is?…denk het niet… ik denk dat ze blij mogen zijn als ze 25.000 kaarten verkopen


Dat maakt een wereld van verschil.
Ik denk dat er heel veel van mijn generatie dit GNR wil zien en dat de GNR van 2012 ze geen hol kan schelen.

En zoals hierboven al gezegd: hypevorming. De kracht daarvan zeker niet onderschatten. Kijk naar The Rolling Stones: halflege wei in 2007, in 2014 diezelfde weide uitverkocht op 5 minuten. Enkel en alleen omdat Glastonbury hen plots weer 'hip' maakte.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Succes vandaag….gezien de Amex presale gaat het wel meevallen denk ik

...ik knijp hem wel een beetje...
Zal een uitje met mijn vrouw worden, dus hoop alleen al daarom dat het gaat lukken ;)
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
bcmrmaybe wrote:
Succes vandaag….gezien de Amex presale gaat het wel meevallen denk ik


…ik knijp hem wel een beetje…
Zal een uitje met mijn vrouw worden, dus hoop alleen al daarom dat het gaat lukken
1f609.svg

wij willen een lekker mannen uitje doen pap- ik en mijn broertje
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
er is al een wachtrij...

nah, maakt eigenlijk niets uit... klik hem om 10 uur wel open!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken