Guns N' Roses

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Op het parkeerdrama na vond ik het een geslaagd concert. Heb me geen moment gestoord aan Axl's stem. Slash was een beest.
Vond vooral het festivalterrein een verademing. Het had genoeg sfeer, leuke tentjes en maakt me zeer nieuwsgierig naar Bospop. Overal was goed zicht!
Ik blijf het gek vinden dat het veld zo leeg is voor Guns 'N Roses. Sure, Iron maiden speelt op dezelfde dag en ze waren er vorig jaar ook, maar het was écht rustig. Voor mijn gevoel was dit nog geen uitverkochte Ziggo Dome geweest.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
ik kan me toch niet helemaal vinden in de slechte reacties over het parkeren
Mooi dat jij wel geluk hebt gehad ofzo, maar als (veel) mensen daar last van hebben gehad dan is dat toch niet iets waar je je niet in kan vinden? Dat kan als het over een mening gaat, dit zijn gewoon feiten.

"Ik kan me er niet in vinden dat jij 2 uur stil hebt gestaan op een parkeerterrein!"

Heh?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Ook mooi de verhalen over Axl stem en dat het best meeviel. Zoek eens 1 filmpje op en je hebt spontane oortyfus hahaha.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
misschien mijn reactie beter lezen voordat je meteen een weerwoord hebt?

vanuit mijn ervaring en mijn perspectief over de parkeerplaatsen...

als er mensen idd 2 uur stil gestaan hebben, dan zal daar een reden voor zijn, ik las het en nogmaals, vanuit mijn perspectief kon ik het me niet voorstellen
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
misschien mijn reactie beter lezen voordat je meteen een weerwoord hebt?

vanuit mijn ervaring en mijn perspectief over de parkeerplaasten...

als er mensen idd 2 uur stil gestaan hebben, dan zal daar een reden voor zijn, ik las het en nogmaals, vanuit mijn perspectief kon ik het me niet voorstellen
De reden is in deze gewoon slechte organisatie daar. Er stond niemand om alles in goede banen te leiden op onze parkeerplek. Ik vind een tijdje in de file niet erg, maar als je 2,5 uur vast staat zonder beweging en nog niet eens van je parkeervak af bent echt te slecht. Het waren genoeg mensen inderdaad, maar ook dit hadden ze van te voren kunnen anticiperen. Vooral als je 25 euro voor een parkeerticket in een veld vraagt, mag er in ieder geval genoeg personeel staan om te zorgen dat het beter verloopt dan dit.

Maar inderdaad, fijn dat je zelf zoveel geluk hebt gehad. Online gelezen ben je een van de enige gelukhebbers
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.906
misschien mijn reactie beter lezen voordat je meteen een weerwoord hebt?

vanuit mijn ervaring en mijn perspectief over de parkeerplaatsen...

als er mensen idd 2 uur stil gestaan hebben, dan zal daar een reden voor zijn, ik las het en nogmaals, vanuit mijn perspectief kon ik het me niet voorstellen
Totaal zinloze opmerking dan toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
voor de uitgang van de P1 stond personeel, met zo'n lichtgevende stokken en veiligheidsvest aan.
meen met aanlopen naar P1 ook bij de P3 en MIVA gezien te hebben.

welke parking stond je RimkoW?
wij stonden P1
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
een geval van: je had er bij moeten zijn om het te beoordelen
Dit is ook wel makkelijk he? Ik ga hier in geen honderd jaar geld voor betalen, dus dan heb ik geen recht van spreken omtrent zijn huidige zangkwaliteiten? Er is geen recensie te vinden waar hij beter dan "niet heel slecht" was.

Prima dat er fans (niet meer zo gek veel dus ook) zijn die vanwege hun oeuvre, omdat Slash wel nog levert, of om welke dan reden dan ook toch er naar toe gaan, maar we hoeven toch niet te doen alsof Axl's huidige zangkwaliteiten niet worden overtroffen door de zanger van de gemiddelde coverband.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
Dit is ook wel makkelijk he?
wat is makkelijk, dat ik zeg dat je er bij had moeten zijn op een reactie op de reacties dat het mee viel...

of is het makkelijk om het negatieve beeld dat er was even lekker te komen blijven benadrukken tussen de reacties van de mensen die zeggen dat het meeviel, van iemand die er niet bij was zelfs?
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Ik moet zeggen dat ik daarbij ook wel het gevoel had, mazzel te hebben. Maar ik heb geen Bospop ervaring op deze locatie.

Een aantal van die verkeer(d)sregelaars leken wel alleen maar een instructie te hebben gehad vooral het lampje goed vast te houden.
Auto’s via een zij-uitgang tussen het publiek wegsturen, als een potlood kijken naar een ophoping bij een kruispunt. Als voorbeelden.

En je bent ook overgegeven op de hoffelijkheid van je mede concertgangers.

Maar beoordeel het parkeerprobleem aub niet volledig op online reacties.
Mensen zijn nu eerder genegen om te klagen over hoe slecht het is geregeld, dan te melden dat ze vlot weg waren.

(Dat gezegd hebbende, de collega FL-er die meer dan een uur vast stond, heeft uiteraard alle reden tot klagen!)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
misschien mijn reactie beter lezen voordat je meteen een weerwoord hebt?

vanuit mijn ervaring en mijn perspectief over de parkeerplaatsen...

als er mensen idd 2 uur stil gestaan hebben, dan zal daar een reden voor zijn, ik las het en nogmaals, vanuit mijn perspectief kon ik het me niet voorstellen
Laat maar 😅
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
608
586
Heb me ook prima vermaakt gisteren, vond de stem van Axl ook nog wel meevallen hoewel die in de loop vh concert wel steeds slechter werd, maar vanachter de bar krijg je het toch ook anders mee.
Heb wel flink moeten aanpoten, sta er versteld van dat het publiek maar drank blijft halen gedurende het concert, heb miss 5 min. 'rust' gehad. Het was iig veel drukker dan bij de 2 dgn Bospop.

De organisatie was nu in handen van Mojo en niet van Bospop, er golden toch wat andere regels, er stond zelfs 'n tijdje iemand ons te controleren....
Met parkeren (volgens mij andere regelaars) werden wij van het kastje naar de muur gestuurd maar uiteindelijk stonden wij op P8 waardoor we snel thuis waren, weliswaar zeiknat door de fikse regenbui, maar dat mocht de pret niet drukken.

Mooi om eens meegemaakt te hebben, laat volgend jaar Iron Maiden maar in Weert komen, ben ik ook zeker van de partij!
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
wat is makkelijk, dat ik zeg dat je er bij had moeten zijn op een reactie op de reacties dat het mee viel...

of is het makkelijk om het negatieve beeld dat er was even lekker te komen blijven benadrukken tussen de reacties van de mensen die zeggen dat het meeviel, van iemand die er niet bij was zelfs?

Makkelijk is het dat je blijkbaar alleen kan oordelen als je er was. Of was hier ook de BBC aanwezig met een vooropgezet plan om Axl slecht over te laten komen op beeld?
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Ik heb het al gezegd en blijf het zeggen zijn stem was beter al op graspop en voor de pers get in the ring 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez

Gebruikers die dit onderwerp bekijken