Guns N' Roses

Bram0546

Playlistbediener
25 nov 2022
5
0
Wij willen graag tegen de golden circle aan staan, kan je het best linksvoor of rechtsvoor staan ivm met schaduw (toiletten/barren)?
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Hey allemaal,

Voor mij eerste keer op dit terrein. Hoe is het zicht op de locatie? Ik probeer rond half 6 daar te zijn ivm werk en ben niet de grootste. Hopend op een leuk plekje met in ieder geval goed zicht op het podium. Mijn referentie is Megaland.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.509
Hey allemaal,

Voor mij eerste keer op dit terrein. Hoe is het zicht op de locatie? Ik probeer rond half 6 daar te zijn ivm werk en ben niet de grootste. Hopend op een leuk plekje met in ieder geval goed zicht op het podium. Mijn referentie is Megaland.
Dan kom je hier sowieso aan je trekken. Veld van de mainstage is de helft kleiner dan Pinkpop, zo niet minder. Grote schermen dus je staat eigenlijk overal wel op een prima plek. Achteraan bij Bospop zou een mooie plek bij Pinkpop rond de geluidstoren betekenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RimkoW

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Hey allemaal,

Voor mij eerste keer op dit terrein. Hoe is het zicht op de locatie? Ik probeer rond half 6 daar te zijn ivm werk en ben niet de grootste. Hopend op een leuk plekje met in ieder geval goed zicht op het podium. Mijn referentie is Megaland.
Met de dramatische ticketverkoop (tenminste, dat denken we nog steeds) en het kleine terrein heb je overal prima plek vanavond. Niet te vergelijken met Megaland.
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Ben binnen.
Kennelijk 15.000 man.
Nu nog bijna nx
Denk dat iedereen wel in de pit past🤣
Fel blauw shirt en groen petje op
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Net een leuk gezelschap aan een van de tafeltjes onder een schaduwtent gehad. Een meneer aan tafel werkt voor de manager van Bospop en die wist te vertellen dat er bijna 20k kaartjes verkocht zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken