Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Perfect Circle - 108
Aerosmith - 99
Alice Cooper - 105
Avenged Sevenfold - 102
Bad Omens - 90
Behemoth - 89
Bring Me The Horizon - 125
Deep Purple - 99
Def Leppard - 99
Deftones - 103
Emperor - 95
Evanescence - 83
Faith No More - 99
Ghost - 101
Gojira - 115
Guns N’ Roses - 41 (-10)
Iced Earth - 44
In Flames - 105
Iron Maiden - 101
Judas Priest - 100
King Diamond - 88
Korn - 102
Lamb Of God - 101
Limp Bizkit - 49
Machine Head - 106
Megadeth - 99
Mötley Crüe - 80
Nightwish - 106
Nine Inch Nails - 111
Parkway Drive - 112
Powerwolf - 98
Rammstein - 76
Rob Zombie - 95
Sabaton - 102
Scorpions - 80
Slayer - 110
Slipknot - 131
Soulfly - 74
System Of A Down - 107
The Offspring - 103
Tool - 93
Twisted Sister - 115
Volbeat - 80
Within Temptation - 31

Laatst bewerkt:
A Perfect Circle - 108
Aerosmith - 100
Alice Cooper - 105
Avenged Sevenfold - 102
Bad Omens - 85
Behemoth - 87
Bring Me The Horizon - 120
Deep Purple - 99
Def Leppard - 100
Deftones - 103
Emperor - 95
Evanescence - 93
Faith No More - 100
Five Finger Death Punch - 47 (-10)
Ghost - 100
Gojira - 114
Guns N' Roses - 56
Iced Earth - 80
In Flames - 100
Iron Maiden - 101
Judas Priest - 100
King Diamond - 88
Korn - 102
Lamb Of God - 100
Limp Bizkit - 64
Machine Head - 105
Manowar - 79
Megadeth - 100
Mötley Crüe - 90
Nightwish - 101
Nine Inch Nails - 100
Parkway Drive - 112
Powerwolf - 98
Rammstein - 96
Rob Zombie - 95
Sabaton - 105
Scorpions - 80
Slayer - 105
Slipknot - 121
Soulfly - 80
System Of A Down - 107
The Offspring - 100
Tool - 103
Twisted Sister - 115
Volbeat - 90
Within Temptation - 75
Ik weet niet welke lijst je gebruikt, maar FFDP is er al uit en de anderen staan op andere scores.

Ik heb dan ook echt een ontzettende hekel aan Within Temptation. De enige band van de hele lijst die ik niet kan uitstaan.
Een hekel heb ik eigenlijk aan geen enkele band uit deze lijst.

Het dichtst in de buurt zou voor mij nog Mötley Crüe komen.
Ik snap niet dat die band tegenwoordig überhaupt nog serieus wordt genomen.
Hun populariteit in de jaren 80 was vooral te 'danken' aan imago en marketing.

Muzikaal is het allemaal maar bijzonder zwakjes, en hun hits zijn waarlijk van een kleuterniveau ('Girls, Girls, Girls' 🙄 )..
Enige professionele, talentvolle muzikant was Mick Mars (een jaar of 10 ouder dan de rest en zowel geldschieter als buitenbeentje van de band), die ze hebben laten vallen als een baksteen, ook al had de band zonder hem nooit bereikt wat ze hebben bereikt.

En met uitzondering van Mars is het een stelletje misogyne, misbruikende, agressieve, intimiderende, uitbuitende, respectloze, verslaafde, verwerpelijke smeerlappen, zoals ze zelf toegeven in The Dirt.
Viespeuken als Marilyn Manson en Till Lindemann worden hier alom verguisd, maar over MC hoor je zelden iemand.
Sterker nog, er lijkt meer haat te heersen voor iconische bands als Def Leppard en Scorpions, met daadwerkelijk goede muzikanten en van onbesproken gedrag.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: saurus
Een hekel heb ik eigenlijk aan geen enkele band uit deze lijst.

Het dichtst in de buurt zou voor mij nog Mötley Crüe komen.
Ik snap niet dat die band tegenwoordig überhaupt nog serieus wordt genomen.
Hun populariteit in de jaren 80 was vooral te 'danken' aan imago en marketing.

Muzikaal is het allemaal maar bijzonder zwakjes, en hun hits zijn waarlijk van een kleuterniveau ('Girls, Girls, Girls' 🙄 )..
Enige professionele, talentvolle muzikant was Mick Mars (een jaar of 10 ouder dan de rest en zowel geldschieter als buitenbeentje van de band), die ze hebben laten vallen als een baksteen, ook al had de band zonder hem nooit bereikt wat ze hebben bereikt.

En met uitzondering van Mars is het een stelletje misogyne, misbruikende, agressieve, intimiderende, uitbuitende, respectloze, verslaafde, verwerpelijke smeerlappen, zoals ze zelf toegeven in The Dirt.
Viespeuken als Marilyn Manson en Till Lindemann worden hier alom verguisd, maar over MC hoor je zelden iemand.
Sterker nog, er lijkt meer haat te heersen voor iconische bands als Def Leppard en Scorpions, met daadwerkelijk goede muzikanten en van onbesproken gedrag.
Aan die laatste zien kun je m.i. best GNR toevoegen, ook al is Axl niet meer goed bij stem.

Aan die laatste zien kun je m.i. best GNR toevoegen, ook al is Axl niet meer goed bij stem.
Er is geen haat op GnR hier. Veel mensen willen de band gewoon liever niet op festivals door de gebrekkige livereputatie. Dan is het altijd maar een gok.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Er is geen haat op GnR hier. Veel mensen willen de band gewoon liever niet op festivals door de gebrekkige livereputatie. Dan is het altijd maar een gok.
Dat ja, qua liedjes van vroeger helemaal prima, maar als de vertolking van coverbands al gauw beter is, hoeft het van mij niet meer.

Maar heb ze nog geen minpunten gegeven!

En ik blijf er mee doorgaan tot ze eruit liggen, wat vind ik dat een kut band
Ik zeg altijd "een echte Tukker is geen motherfucker" maar met dit soort opmerkingen kom je dichtbij....😝. Ben wel benieuwd wat mensen zo kut aan Within Temptation vinden.

Ik zeg altijd "een echte Tukker is geen motherfucker" maar met dit soort opmerkingen kom je dichtbij....😝. Ben wel benieuwd wat mensen zo kut aan Within Temptation vinden.

Vermoedelijk wat vaker op het forum speelt, het is een band uit eigen land :LOL:

Vermoedelijk wat vaker op het forum speelt, het is een band uit eigen land :LOL:
Volgens mij gaat hier iets mis want Brian was Limp Bizkit aan het minnen, niet Within Temptation 😅

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Nederlanders zijn inderdaad een beetje raar, wat dat betreft.. 😅
Waar heel veel landen juist heel trots en zelfs chauvinistisch zijn op hun 'producten', lijkt dat bij Nederlanders vaak juist eerder omgekeerd.
Belgen zijn ook een beetje een speciaal geval. Aan de ene kant zijn Belgische metalbands (o.a. Amenra, Brutus, Psychonaut, Fleddy Melculy) enorm populair in eigen land en zijn Belgen er terecht trots op, aan de andere kant laat het grootste Belgische metalfestival ze vaak grotendeels links liggen (behalve Fleddy en Brutus de laatste twee jaar), ondanks dat het publiekstrekkers van jewelste zijn.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Oeps geen motherfucker dus... Al vind ik Limp Bizkit ook best wel grappig eigenlijk
Limp Bizkit is echt de grootste onzin die ooit heeft bestaan.

Ik vind WT best leuk, top 5 bands van dit lijstje sowieso.

Users who are viewing this thread