Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Gojira - 130
Iron Maiden - 160
Korn - 130
Machine Head - 90 (+10)
Nine Inch Nails - 160
Parkway Drive - 160
Slipknot - 183
System Of A Down - 115
Tool - 85

• Leuk
Waarderingen: won666 en Jimmeh07
Gojira - 130
Iron Maiden - 160
Korn - 130
Machine Head - 90
Nine Inch Nails - 160
Parkway Drive - 160
Slipknot - 183
System Of A Down - 105 (-10)
Tool - 85

Wat een heerlijke nerd herd is het in dit soort topics ook.
SOAD is iig geen realistische headliner en f*ck die drummer en gitarist ook wel eigenlijk.

Van 115 naar nul in amper 20 minuten. Dat mag ook best een record genoemd worden (of het een eerbaar record is, dat is voor discussie vatbaar).
@MetalLimbo is er al een andere band geweest die zo snel van hot naar zero ging? Nee denk ik eh?

It felt like

1768605412138.png

Anyway, best jammer dat ze er uit zijn want hun show op GMM 2024 was top, en hun oud werk is ook top. Maar met hun nieuwe werk passen ze gewoon niet meer op Graspop naar mijn bescheiden mening (of jawel, maar niet als headliner). En dus niet meer dan terecht dat ze er uit liggen, vind ik. Zelfs al heb ik deze week nog enkele van hun oudere albums opnieuw aangekocht wegens grijs gedraaid. Trouwens van elke band die nu nog in de lijst zit (zelfs van Nine Inch Nails) heb ik minstens één cd en/of één vinyl :)

Als dit een moshpit had geweest (op een wilder nummer van BMTH ;) ): er waren een tweetal plussers tussen alle minners. Die plussers zouden nu op intesive care hebben gelegen 😅

Nu de hamvraag natuurlijk. Ik was van plan mijn 10 punten van vandaag nog te gebruiken voor BMTH maar nu moet ik even gaan overleggen met de kolonel en de generaal hoe dit verder moet.

Edit: ik bedoelde dat de plussers op intensive care gelegen zouden hebben. Even een rare kronkel in mijn denken. Heb het aangepast

Laatst bewerkt:
  • Pray
  • Winning
Waarderingen: Dr. Hannibal en Jamel

Users who are viewing this thread