Graspop Metal Meeting 2027

1783682504997.png
Hier ook nog niks, ook geen waarborg van de inferno tent. Nog even geduld hebben zeker, aangezien ze zichzelf max 30 dagen geven.

Vorig jaar was mijn terugbetaling 2 keer mislukt, daar kreeg ik dan een mail van om opnieuw aan te vragen. Kan zijn omdaat ik Revolut gebruikt had ofzo, geen idee. De laatste mail gaf aan dat het de laatste poging was, daar heb ik dan wel gewoon mijn standaard bankrekening ingegeven en toen kreeg ik heb een dag later al binnen.

Dit jaar op 0 uitgekomen dus moet ik me er geen zorgen over maken :D

Doelde ook meer op die type fans ;) ben zelf ook gaan kijken bij BMTH en ook zeker een fan van hun shows! Er is niks mis met BMTH fans, weet alleen dat in 23 er wel van dit soort fans waren die onder andere bij Limb Bizkit crowdsurfers lieten vallen. Dat zijn meer de fans waar ik op doelden. Daarvan vind ik dat ze beter naar een los concert kunnen gaan en de mensen die van de spelende band willen genieten die barricade spot mogen geven.
Verder dus nogmaals geen verwijt naar Alle BMTH fans, meer naar het kleine clubje dat de hele dag op 1 spot blijft zitten en niet mee doet als er een band voor hun neus staat te spelen. (Tuurlijk ff zitten hoort erbij, maar niet als er recht voor je neus op de South een band staat, vind ik).
Even aan het bijlezen, maar ik wil hier wel ff op reageren.
Ik ben dit jaar voor het eerst gegaan, en heb m'n dochter van 16 meegenomen voor haar allereerste festival ooit. Haar doel vh hele weekend was proberen vooraan te staan bij BMTH. (is haar ook zo goed als gelukt).
Heeft zich tijdens INK naar voren gewerkt en heeft vanaf toen daar de hele avond gestaan (stond vlak achter haar).
Maar bij elk optreden op zowel North als South heeft ze staan meebewegen, zingen (als ze het kende) en ja, met haar 1,60 (en een beetje) gewoon de crowd surfers tijdens Architects aangepakt.

Nu scheelt het misschien dat ze sowieso wat meer concert etiquette heeft meegekregen van thuis uit.

Kijk ik stoorde me er aan dat er gewoon tijdens BMTH iemand naast mij op de grond ging zitten en op die manier 70% van het optreden heeft meegemaakt....

------------------------------------------------------------------------

Voor ons was dit de 1e keer Graspop dus was dit de beste :)

Qua lineup voor volgend jaar, tsja, ik heb echt wel wat bands die ik erg tof zou vinden om op de anniversary te zien, maar een deel is absoluut niet realistisch (zoals een Metallica).
Maar als ik kijk naar de afgelopen jaren zie je toch echt wel bands die zeg maar om het jaar er ongeveer zijn (elke 2, soms 3 jaar).
Nu heeft Iron Maiden natuurlijk al gezegd 2027 niks te doen (jammer, zou ze echt wel willen zien) dus die vergeet ik gewoon meteen in het lijstje.

Mijn kanshebbers/wishlist in random volgorde

Motionless in White (gaan sowieso met Blink182 op tour, staan al op Novarock ook)
Slipknot (komen grofweg elke 2 jaar, dus waarom niet :) (2009-2011-2013-2015-2019-2023-2025 )
Landmvrks
Spiritbox
In Flames
Poppy
Sleep Token
Bad Religion of
Dropkick Murphys of
Flogging Molly
Deftones
Amon Amarth
Black veil Brides
Gojira
Faith no more (zou ik zeker tof vinden)
Bon Jovi voor de Classic Rock zondag zou best leuk zijn
Anders toch weer Judas Priest?
System of a Down
My Chemical Romance (dan weet ik zeker dat m'n dochter weer zou willen :D )
Wellicht kiezen ze voor Blink182 op de donderdag?
Slayer

Ik had ook even zitten kijken van goh zijn er albums die een jubileum hebben volgend jaar...

• Guns N' Roses – Appetite for Destruction (40)
  • Anthrax – Among the Living (40)
  • Helloween – Keeper of the Seven Keys Part I (40)
  • Death – Scream Bloody Gore (40)
  • Testament – The Legacy (40)
  • Machine Head – The Blackening (20)
  • Between the Buried and Me – Colors (20)
  • Dream Theater – Systematic Chaos (20)
  • Devin Townsend – Ocean Machine (30)
  • Deftones – Around the Fur (30)
  • In Flames – Whoracle (30)
  • Mastodon – Emperor of Sand (10)
Ik hoop alleen heel erg niet op GnR :D

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CedricH

Users who are viewing this thread