Graspop Metal Meeting 2027

De geboden van stagediven/crowdsurfen:
- Geef uw brol af (als ge uw centjes en bonnekes kwijt zijt, ist sowieso gedaan).
- Maak contact/kabaal (Zodat uw muil niet tegen den decor plakt).
- Wees geen pattatezak (Opspannen en ook niet spartelen zoals een vis).
- Spaar vrouwen, kinderen en mindervaliden (die klein vrouwen kunnen harder uit de hoek komen dan een Viking).
- Respect de frontcrew (Het zijn vrijwilligers die er staan voor uw plezier).
- Draag een onderbroek als je een kilt aanhebt.

Als we echt tot de 10 geboden moeten komen: film niet.

Ik snap dat mensen filmen bij het crowdsurfen, maar om één of andere reden is het moeilijker om filmende mensen in de lucht te houden.

Mijn gouden tip voor crowdsurfers:

Relax uw poepenholleke, des te sneller verandert die ongewenste vinger in uw reet in een prostaatmassage om u tegen te zeggen.

De geboden van stagediven/crowdsurfen:
- Geef uw brol af (als ge uw centjes en bonnekes kwijt zijt, ist sowieso gedaan).
- Maak contact/kabaal (Zodat uw muil niet tegen den decor plakt).
- Wees geen pattatezak (Opspannen en ook niet spartelen zoals een vis).
- Spaar vrouwen, kinderen en mindervaliden (die klein vrouwen kunnen harder uit de hoek komen dan een Viking).
- Respect de frontcrew (Het zijn vrijwilligers die er staan voor uw plezier).
- Draag geen kisten, komen ze toevallig in iemand zn nek, heb je grote kans dat je ze ergens op de grasmat moet zoeken.

Just realised it is Graspop 30th anniversary next year. Will they do something to celebrate it? Considering what Hellfest has announced.

Just realised it is Graspop 30th anniversary next year. Will they do something to celebrate it? Considering what Hellfest has announced.
Ik zou niet te veel speciaals verwachten, vorig jaar was de 50e verjaardag van Rock Werchter (ook een Live Nation festival) en daar hadden ze een paar kleine zaken gedaan zoals bijvoorbeeld een DJ set als afsluiter, en wat kleine rand zaken

even een oprechte vraag wij zitten nu al een paar jaar in een heerlijke festihut dat is op zich prima je kan mooi afgesloten worden maar ik begin nu toch te twijfelen naar de tenten de 6 of 8 persoon tent.

ik heb al wat info van @johanra maar ik wil ook van anderen wat meer info hebben en het liefst lijkt het me gaaf om ook effe een keer een foto te zien van hoe die tenten er aan de binnenkant uitzien dus dat mag ook uiteraard via een pb tje maar overtuig me.

Users who are viewing this thread

• Nyx
  • piodo