Graspop Metal Meeting 2027

Slipknot: zijn bezig met nieuw materiaal
Gojira: die zullen ooit wel een nieuwe cd uitbrengen zeker?
5FDP: gaan op alle 10 podia van Hellfest een set brengen in thema van het podium. Een dagje Dessel nemen ze er bij.
Amon Amarth
Rob Zombie
Lorna Shore: Als Knocked Loose kan, dan dit ook.
Scorpions: echt wel de laatste keer deze keer hoor!
En maar hopen op Slayer, die 9 kansen op de 10 een super zakelijke en ongeïnteresseerde set afleveren.

Turnstile komt niet of gaat naar RW.
Blink-182 naar Pennenzakkenrock.

Heideroosjes gaan ook weer op tour. Misschien ook een zomertour. Als Lagwagon en The Offspring kunnen ...

Heideroosjes gaan ook weer op tour. Misschien ook een zomertour. Als Lagwagon en The Offspring kunnen ...
Zeker niet onrealistisch voor op de jupiler stage, maar is natuurlijk zo een band die je op elk festival kan zetten. Van de grote als werchter, gmm, pkp tot zaken als rock zottegems en lokerse feesten

Wishlist 2027

Rammstein - Parkway Drive
FiR - Marilyn Manson
FFDP - Pantera
Faith No More - Bon Jovi

Normaal zou ik SOAD in de plaats van Rammstein invullen maar de hoop op SOAD is opgeborgen om geen teleurstelling meer te moeten ondergaan.

Er is een veel grotere kans op een headliner flop dan top jaar voor mij in 2027

Flop:

5FDP - Faith No More
Scorpions - Deep Purple
Lamb of God - Judas Priest
Deftones - Gojira

Misschien soad of a perfect circle er nog ergens bij

Top krijg ik zelf wel met moeite ingevuld met namen die ik echt zou willen zien of kunne verwacht worden..

TOP:

Papa Roach - My Chemical Romance
Avenged Sevenfold - Disturbed
Parkway drive - Motionless in White
Turnstile - Ghost* (ja ik weet va de pauze)

Parkway en Ghost zijn in dat lijstje zelf de enige waar ik echt alle men plannen voor zou verzetten.

Met aanvulling uit volgend lijstje kan ik enigsinds ook nog leven om de dag af te sluiten maar luister ze thuis echt nooit: Slipknot, Maiden, machine head, Linkin park.

Wishlist 2027

Rammstein - Parkway Drive
FiR - Marilyn Manson
FFDP - Pantera
Faith No More - Bon Jovi

Normaal zou ik SOAD in de plaats van Rammstein invullen maar de hoop op SOAD is opgeborgen om geen teleurstelling meer te moeten ondergaan.
En rammstein is een beter plan? Ale van mij mag het, tis een feesteditie voor iets 😄

FIR zie ik niet snel meer terugkomen. Na de uithaal richting gmm vorig jaar

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo

Users who are viewing this thread