Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
It's an awful situation. They knew it would be a hot weekend, they should already had the water sources ready.
The heat inside the Marquee is unbearable, it's difficult to enjoy the concerts in there.

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Eratto
Niet investeren is natuurlijk onzin, als je die metaldome ziet en de metal plaza. Maar ben het met je eens ze hadden beter moeten nadenken over klimaatbeheersing in de nieuwe tenten voor zo'n grote investering te doen.

Tenten in werchter hebben natuurlijk weer het nadeel van de rode kruizen waar veel mensen over klagen. Een airco in een open tent gaat helaas ook voor geen meter werken

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere festivals dit doen.
Geforceerde ventilatie. Helemaal bovenaan openingen houden en dan lucht er in pompen..

Ja om 12u ik ook. Maar laten we eerlijk zijn, vanwaar de luiheid om telkens weer die fatsoenlijke water punten achter wegen te houden. Plus als je nu eentje vindt zonder wacht tijd let me know
Mja, was misschien toch wat vroeg gejuicht van mij.. 😅
Nu overigens vrijwel geen rijen meer bij toiletten Jupiler Stage.

Meningen zullen verschillen, maar Megadeth was fantastisch! Ik gun ze van harte een afsluit plek over 2 jaar ofzo, om het echt af te sluiten, want dat verdienen ze wel wat mij betreft. Dave is niet perfect bij stem maar de band klopt gewoon.

• Leuk
Waarderingen: won666
Zo'n 7 jaar geleden (GMM 2019, live) dat ik nog een nummer van Within Temptation geluisterd heb. Dankzij de livestream toch even een opfrissing. Waren zij toen ook zo goed? Is het het gemis van niet aanwezig te zijn? Normaal m'n genre niet, maar de laatste drie kwartier zijn gevlogen.

• Leuk
Waarderingen: Akephalos
Ja, maar speelde tijdens Bloodywood, en daar was het zoals verwacht veel en veel te druk in de Metal Dome.
Zelfs buiten stond het vol (desondanks nog naar voren weten te wurmen 😉).
bloodywood in de metal dome is wel een heel vreemde zet. Kunnen ondertussen toch ook al gewoon op de main lijkt me.

Zo'n 7 jaar geleden (GMM 2019, live) dat ik nog een nummer van Within Temptation geluisterd heb. Dankzij de livestream toch even een opfrissing. Waren zij toen ook zo goed? Is het het gemis van niet aanwezig te zijn? Normaal m'n genre niet, maar de laatste drie kwartier zijn gevlogen.
WT kwam vandaag op Stubru langs, toen ik met mijn zoon van bijna een jaar oud in de auto zat. Toen ik hem in zijn stoeltje zag 'dansen' deed me dat realiseren dat ik hem ooit wel eens mee zal moeten nemen naar Graspop.

Users who are viewing this thread