They changed also the time slot from NIN UK. Now they play after The Offspring and not parallel.
So I know my way after the Headliner
So I know my way after the Headliner
Dat klinkt/ziet er indd wel beter uit. Ze stijgen misschien wel naar een 'might see'.Deze had ik nog in m'n citaten zitten:
Combichrist is wel echt bij uitstek een band die je live moet zien en beleven.
Kak ik was de Forbidden cancel bijna vergeten ja... Is daar een vervanger voor gekomen? Volgens mij niet iets waar ik heel warm van werd.Donderdag
North Stage:
Mantah 2
Metal Dome:
Bloodywood 4
Ankor 6
The Funeral Portrait 1
Magnolia Park 4
Sleep Theory 1
Lakeview 1
President 0
Vrijdag
South Stage:
Volbeat 7
Alter Bridge 7
Cavalera "Chaos A.D." 8
Triggerfinger 2
Sex Pistols featuring Frank Carter 6
Quicksand 1
North Stage:
Trivium 8
Breaking Benjamin 6
Drowning Pool 5
Infected Rain 4
Mammoth 4
Knocked Loose 7
Marquee:
Asomvel 9
Old Man's Child 10
Suicidal Angels 7
Death To All 10
Cradle Of Filth 8
Hulder 9
Bark 6
Possessed 8
Jupiler Stage:
We Came As Romans 6
Lionheart 1
Kublai Khan TX 6
letlive. 1
Guilt Trip 7
Thornhill 3
Drain 3
Cancels
Bush 3
Forbidden 9
Scowl 5
Harms Way 1
Evergrey, Infected Rain, King 810, Kuazar, Mantah, Suicidal Angels, Triggerfinger, Vower en Zetra werden aangekondigd in hetzelde bericht als de cancel van Bush, Forbidden, Harms Way en Scowl. Ik weet niet wie waar speelde en wie dus als vervanging van wie kan worden beschouwd.Kak ik was de Forbidden cancel bijna vergeten ja... Is daar een vervanger voor gekomen? Volgens mij niet iets waar ik heel warm van werd.
Suicidal angels was de vervanger voor forbiddenKak ik was de Forbidden cancel bijna vergeten ja... Is daar een vervanger voor gekomen? Volgens mij niet iets waar ik heel warm van werd.
Ik weet echt niet wat ik er van vind. Op Spotify boeide het me niet en ook deze live show staat me qua zang niet geheel aan.Deze had ik nog in m'n citaten zitten:
Combichrist is wel echt bij uitstek een band die je live moet zien en beleven.
Ziet er goed uit. Zal wel wat ingekort gaan worden, die kregen daar 75min speeltijd en op graspop 60 minuten.Ice Nine Kills is ook aan hun EU festival tour begonnen: https://www.setlist.fm/setlist/ice-nine-kills/2026/stocznia-gdaska-gdask-poland-2b4a3062.html
Spoiler => Dan hoop ik wel dat die vier van The Silver Scream erin blijven zittenZiet er goed uit. Zal wel wat ingekort gaan worden, die kregen daar 75min speeltijd en op graspop 60 minuten.
Op download volgende week zie ik dat ze ook 60 minuten hebben, die setlist zal dan representatiever zijn inderdaad, maar over het algemeen een goede setlist!Ziet er goed uit. Zal wel wat ingekort gaan worden, die kregen daar 75min speeltijd en op graspop 60 minuten.
Op download volgende week zie ik dat ze ook 60 minuten hebben, die setlist zal dan representatiever zijn inderdaad, maar over het algemeen een goede setlist!
Spoiler => Dan hoop ik wel dat die vier van The Silver Scream erin blijven zitten![]()
als we die 2 covers eruit halen zijn we al een heel eind lijkt mezou jammer zijn als ze sterke eigen nummers eruit halen en de covers erin laten