Graspop Metal Meeting 2026

Merch besteld!! Het komt echt weer op dat punt dat ik nergens anders meer aan kan denken. Hoe ga ik de komende twee weken werk nog overleven😭
zelfs nog 2 weken en half

crushed noo GIF

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Dwarf en MandyRose
vind dat allemaal wel goed daze aanraden met de trein te komen en tickets via nmbs voorzien.
Maar als er snachts geen trein naar huis rijdt gaat dat wel vrij tot zeer hard zen nut voorbij.

• Leuk
Waarderingen: Reislustig
19 dagen nog dan gaan de campings open (en 's avonds de preparty)
over 20 dagen hebben we de eerst bands er al opzitten
over 3 weken zijn we bezig met de tweede festivaldag
de tijd gaat wel snel. de komende 2 weken wordt er trouwens wel erg veel neerslag voorspeld trouwens, begin toch wat zenuwachtig te worden van al die regen.. komende 14 dagen geen enkele droge dag meer in Dessel volgens Weeronline.

19 dagen nog dan gaan de campings open (en 's avonds de preparty)
over 20 dagen hebben we de eerst bands er al opzitten
over 3 weken zijn we bezig met de tweede festivaldag
de tijd gaat wel snel. de komende 2 weken wordt er trouwens wel erg veel neerslag voorspeld trouwens, begin toch wat zenuwachtig te worden van al die regen.. komende 14 dagen geen enkele droge dag meer in Dessel volgens Weeronline.
Hopelijk is het er dan allemaal uit tegen de 18e. 😖

• Pray
Waarderingen: CedricH
Aftellen, het voelt eigenlijk een beetje routine aan dit jaar naar graspop gaan en dat is niet goed.
Nuja we hebben nog 19 dagen te gaan ofzo dus het zal wel in orde komen.
De eerste inkopen zijn trouwens ook al gebeurt.

De laatste anderhalve maand zijn we op het forum bezig geweest met de 20e (!) versie van de Festileaks Festival Draft. Met inmiddels als resultaat 19 door ons gemaakte festivals inclusief presentatie op basis van aan elkaar gegeven thema's.

Wie o wie heeft het beste festival gemaakt? Beste voor jouw smaak of creatiefst omgegaan met de thema's? Jij bepaalt!

In het onderstaande topic staan alle presentaties. Kies 3 festivals waar je een weekend naar toe zou willen gaan en 3 dagtickets en stuur deze in een PM naar mij. De uitslag volgt komende week!

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en won666
Pre Party news
On Wednesday, 17 June, we’ll kick off #GMM26 with a banging BONEYARD PRE-PARTY at the Red Bull Energy Zone on the Metal Plaza! 🤘🔥

PLEASE NOTE: On Wednesday, the festival grounds are only accessible to COMBI ticket holders staying overnight at the GMM campsites! ⛺

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Op Fleddy na zegt dit me allemaal helemaal niks :ROFLMAO:
Snap ik denk niet dat ze in Nederland al ooit van average rob gehoord hebben?
Andries beckers speelde vroeger bij diablo blvd. En is presentator van een metalprogramma op studio brussel op maandagavond.

Snap ik denk niet dat ze in Nederland al ooit van average rob gehoord hebben?
Andries beckers speelde vroeger bij diablo blvd. En is presentator van een metalprogramma op studio brussel op maandagavond.
Heb de naam wel voorbij zien komen, waarschijnlijk op socials van StuBru
En ja Andries ken ik qua naam, maar heb me nooit veel verdiept in Diablo Blvd, paar keer gezien maar ik kan je buiten Alex geen andere leden noemen.
En StuBru staat hier helaas nooit aan. Mijn baas is vooral van de NL pop, dus metal ga ik hier niet aan krijgen :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread