Graspop Metal Meeting 2026

Blijf het hele parkeergedoe wel even jammer vinden. Heb een voucher voor Inferno, maar ik kom op donderdag pas te weten of ik nog op Inferno kan staan. Zo niet, moet ik naar een reguliere parking, waar ik dan maar op voorhand een ticketje voor moet hebben gekocht mocht die parking ook vol zijn ...
Hier zou ik mij persoonlijk niet al te druk over maken.
De parking van Inferno is groter geworden dan vorig jaar en ze weten op voorhand ook wel ongeveer hoeveel vouchers er verkocht zijn en mogelijk is er ook een limiet bij Ticketmaster op gezet.
Ik kom altijd op donderdag toe (wel redelijk op tijd, rond 10u) en heb nog nooit problemen gehad om te parkeren op de Inferno parking.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Dwarf
Blijf het hele parkeergedoe wel even jammer vinden. Heb een voucher voor Inferno, maar ik kom op donderdag pas te weten of ik nog op Inferno kan staan. Zo niet, moet ik naar een reguliere parking, waar ik dan maar op voorhand een ticketje voor moet hebben gekocht mocht die parking ook vol zijn ...
Is het niet mogelijk 2x een ticket te kopen met de link ipv in één keer twee tickets proberen te kopen? Iemand zei hier dat die dat gedaan had dacht ik

Hier zou ik mij persoonlijk niet al te druk over maken.
De parking van Inferno is groter geworden dan vorig jaar en ze weten op voorhand ook wel ongeveer hoeveel vouchers er verkocht zijn en mogelijk is er ook een limiet bij Ticketmaster op gezet.
Ik kom altijd op donderdag toe (wel redelijk op tijd, rond 10u) en heb nog nooit problemen gehad om te parkeren op de Inferno parking.
Is het niet mogelijk 2x een ticket te kopen met de link ipv in één keer twee tickets proberen te kopen? Iemand zei hier dat die dat gedaan had dacht ik
Yes, ik zou rond 12u45 kunnen vertrekken. Is ongeveer 1 à 1.5 uurtje rijden tot aan Inferno, dus ik hoop van wel. Ik maak me er gewoon een beetje druk om omdat Graspop-organisatie zelf aangeeft dat de parking mogelijks vol kan zijn, waardoor ik naar een reguliere parking moet rijden.

En idd, ik zou 2x 1 ticket kunnen kopen ... Dat was hetgene wat ik aan de organisatie vroeg :D Maar dat vinden ze geen optie.

Deze was vorig jaar in het topic gepost.
Lijkt een logische indeling op basis van de snelwegen/afritten zoals ze door GMM zelf gezet worden

En dat maakt ook dat rood de logische keuze is voor aankomst op woensdag, want dat is de zone bij de camping in tegenstelling tot blauw

Bekijk bijlage 20686
Thanks, dit is heel nuttig! Dan hebben we met rood waarschijnlijk de goede gekocht.

Voor de woensdag staat daar inderdaad ook bij dat heel Nederland rood moet nemen.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
De afgelopen jaren werd je (wij in ieder geval) die kant op geleid vanuit Nederland als je de bordjes volgt. Die rode parking.

Zin in een halve liter? Die bestel je in elke dranktent.

Ik kwam dit tegen. Dus geen halve literbarren meer? Of was dit vorig jaar ook zo. In iedergeval mijn voorspelling voor het aantal munten wat ik nodig heb gaat omhoog.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Zin in een halve liter? Die bestel je in elke dranktent.

Ik kwam dit tegen. Dus geen halve literbarren meer? Of was dit vorig jaar ook zo. In iedergeval mijn voorspelling voor het aantal munten wat ik nodig heb gaat omhoog.
Je kan aan elke bar halve liters bestellen, je kan bij sommige bars (1/2 L bars) geen kleine biertjes bestellen. 🍻

• Leuk
Waarderingen: dvdh666 en Dwarf
Yes, ik zou rond 12u45 kunnen vertrekken. Is ongeveer 1 à 1.5 uurtje rijden tot aan Inferno, dus ik hoop van wel. Ik maak me er gewoon een beetje druk om omdat Graspop-organisatie zelf aangeeft dat de parking mogelijks vol kan zijn, waardoor ik naar een reguliere parking moet rijden.

En idd, ik zou 2x 1 ticket kunnen kopen ... Dat was hetgene wat ik aan de organisatie vroeg :D Maar dat vinden ze geen optie.
Je plan is wel om woensdag aan te komen en dan woensdag / donderdagochtend terug naar huis te rijden toch? Dan zou ik het daar even checken bij de mensen aan de parking. Als je daar uitlegt dat je terugkomt, kunnen / willen zij misschien wel zorgen dat het zichtbaar is en je er daarna weer op kan.

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer en saurus
Hoe meer ik naar Bad Omens luister hoe minder zin ik krijg in hun show. Het is alsof iemand nummers schrijft met het idee dat er wordt opgebouwd naar een breakdown maar dan is opeens het nummer afgelopen en die breakdown komt niet. Alsof de muziek is geschreven met het doel om alle metalcore fans depressief te maken.

Sorry voor de rant, moest even mijn frustratie kwijt.

Users who are viewing this thread