Graspop Metal Meeting 2026

Disclaimer: geen eigen foto 😁
Stond op het facebook forum.

Mogelijk nog een hulp om te weten waar de tent terecht komt.
Bekijk bijlage 20317
Als op de foto de achtergrond even scherp was als de man zijn conditie, zouden er wat van kunnen maken.

Die foto is in spiegelbeeld. Dit is het hek vanaf industrieterrein naad de hoofdingang. Dus tent kan Metaldome zijn.

Maar lijkt indd in spiegelbeeld en het lijkt indd op de Metaldome. Ik kwam dit weekend wel op een 'walkthrough' van het terrein in 2025, en daarin zie je dat de spanten die ze gebruiken voor de Classic Rock Café lijken wel heel hard op die van de Metaldome, met het verschil dat die minder diep gaan. Dus ik begin toch te twijfelen of we toch niet het CRC zien...

Die foto is in spiegelbeeld. Dit is het hek vanaf industrieterrein naad de hoofdingang. Dus tent kan Metaldome zijn.
Het blijft lastig

Na het hek moeten we eerst nog 20 meter of zo eraf halen.
Maar ik kan niet goed inschatten hoe de tent nu oriënteert. (Denk dat we in de smalle kant/ opening kijken)

Maar alles wat rechts van het hek ligt is of metaldome of rock café.

Marquee ligt kaarsrecht op het hek.

Dat we in de ingang kijken van de constructie lijkt het meer het CRC te zijn. Bij metaldome hadden we zijkant meer gezien.

Bijlagen

• 20260518_133632.jpg
    20260518_133632.jpg
    513,8 KB · Weergaven: 39
Het blijft lastig

Maar ik kan niet goed inschatten hoe de tent nu oriënteert. (Denk dat we in de smalle kant/ opening kijken)

Dat we in de ingang kijken van de constructie lijkt het meer het CRC te zijn. Bij metaldome hadden we zijkant meer gezien.
die map is sowieso al te oud. is die van een aantal jaar geleden.

is ook nie de enige poort daar denk ik dus de richting kan ook wat verschuiven

misschien pakken ze door en maken ze het terrein wat groter? (met verplaatsing boneyard naar, geen idee waar..
grotere tenten gaan toch steeds wat vergroting van het terrein meebrengen denk ik. of ze moeten er een verdiep opzetten

we grappig dat je op een foto van 26/2/25 nog steeds deels het terrein van het het jaar ervoor kan zien

1779105305183.png

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en CedricH
misschien pakken ze door en maken ze het terrein wat groter? (met verplaatsing boneyard naar, geen idee waar..
grotere tenten gaan toch steeds wat vergroting van het terrein meebrengen denk ik. of ze moeten er een verdiep opzetten

we grappig dat je op een foto van 26/2/25 nog steeds deels het terrein van het het jaar ervoor kan zien

Bekijk bijlage 20327
vorig jaar is het terrein al iets groter gemaakt dus verwacht niet direct dat ze dit weer gaan aanpassen,

Het blijft lastig

Wel leuk om die map van 2022 (denk ik?) nog is terug te zien. Wat slecht was die hele bocht die je moest nemen om aan de Jupiler Stage te komen zeg...

• Leuk
Waarderingen: Lars. en Dwarf

Bekijk bijlage 20327
1779106639763.png

De beelden van voor de huidige werden gemaakt terwijl de editie van 2024 in volle opbouw was, ook leuk om te zien!

Users who are viewing this thread